הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שוב זה קורה בלוס אנג'לס: צינור מים התפוצץ בוואן נייס וגרם לנזק כבד
תקלה בצינור מים בשכונה בצפון מחוז לוס אנג'לס הובילה לכך שכמות גדולה של מים זרמה לרחובות וגרמה לנזק לבתים ומכוניות. עשרות משפחות עדיין מנותקות מהמים גם שעות רבות לאחר האירוע. לפני כחודש נרשם אירוע דומה במרחק קצר מהמקום שהוצף במהלך הלילה האחרון

עשרות אלפי גלוני מים הציפו את רחובות שכונת ואן נייס בלילה שבין שלישי לרביעי, וזאת לאחר שאחד מצינורות המים באזור נסדק וגרם להצפה. תחילת האירוע בסמוך לשעה 3:00 בלילה, אז התגלתה התקלה בצינור שקוטרו שישה אינץ' בפינת השדרות שרמן ולנוקס, כך על פי חברת המים והחשמל של לוס אנג'לס (LADWP).


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עובדי LADWP עומלים על ניקוי המים, הבוקר בוואן נייס (צילום: סי. בי. אס. 2)


צוותי החירום של LADWP הוזעקו לאזור והגיעו כחצי שעה לאחר הדיווח הראשוני. בתוך זמן קצר הם הצליחו לסגור את ברז המים הראשי של השכונה, דבר שעצר את דליפת המים אל הרחובות אך בו בזמן מנע מתושבי השכונה לעשות שימוש במים בביתם.

מיד לאחר מכן הגיעו למקום צוותי ניקוי שעמלו על השבת המקום לרגיל באמצעות שאיבת המים וניקוי של חפצים שהיה להם מגע עם המים. הם המשיכו לעבוד עם זריחת השמש, אך בסביבות השעה 6:30 בבוקר נרשמה תקלה נוספת שגרמה למים נוספים לדלוף מין הברז הראשי.


האזור בו נרשמה התקלה בצינור המים (צילום: גוגל מפות)


נכון לשעה 10:00 בבוקר (שעון מקומי), 25 בתים נותרו מנותקים ממים. נזק נגרם לרחוב בשל ההצפה, ובשלב זה לא ידוע אם נגרם נזק נוסף לבתים או מכוניות שחנו באזור. בשלב זה, לא ברור מתי התקלה תתוקן באופן סופי וחברת המים והחשמל מבקשת מהנהגים להתרחק מהאזור אם הם אינם גרים בו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE