הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סטארבקס חוששת? משקאות האספרסו מגיעים לרשת 'Dunkin
לאחר שהחליפה את שמה כדי להזכיר לכולם שאינה רק מייצרת את המאפה המתוק, כעת יוצעו משקאות על בסיס אספרסו. מוקדם לדעת אם תצליח החברה לנגוס מנתח השוק של סטארבקס (56%). עד כה, לא פורסמו המחירים, אך כן ידוע שהקפה החדש יגיע לסניפים לקראת חגי דצמבר ההולכים וקרבים

חודש לאחר שהודיעה הרשת כי בכוונתה להשמיט את המילה "דונאטס" משמה, השבוע הודיעה רשת 'Dunkin כי לקוחותיה בארה"ב יוכלו לרכוש משקאות שהם על בסיס אספרסו, לרבות לאטה וקפוצ'ינו, ב-9,200 סניפיה לקראת חגי דצמבר ההולכים וקרבים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת דנקין (צילום: Shutterstock)


מדובר בצעד נוסף במאמצי הרשת להגביר את מכירת המשקאות, שעד כה מספקים לה כ-60% מרווחיה, כחלק מהתחרות ההולכת וגוברת כנגד רשתות כמו סטארבקס וקופי בין. ובכל זאת, ניצבת מול דנקין דרך ארוכה, שכן כעת היא מחזיקה בנתח שוק של 27%. אומנם מדובר בכמות לא מבוטלת של לקוחות, אך לסטארבקס נתח שוק של 56%, כך על פי חברת Technomic המפרסמת מחקרים וסקרים בתחום המזון. לסטארבקס יש 14,443 סניפים בארצות הברית, קרוב ל-40% מסך בתי הקפה במדינה.

הרשת טרם פרסמה את המחירים בעבור מוצרי האספרסו החדשים, אך סביר להניח שהם יהיו זולים מסטארבקס. תגובתה של סטארבקס היא מעניינת מאוד, שכן נראה שהיא "מוותרת" לדנקין ותאפשר לה להתחרות בה. עם זאת, בסטארבקס מתמקדים בתקופה האחרונה בפתיחת סניפי יוקרה, לעיתים עם מוצרים ייחודים ויוקרתיים, בערים כגון סיאטל, מילאנו ושנחאי. בקרוב סניף מסוג זה אמור להיפתח גם בניו יורק.


משקאות הקפה של דנקין (צילום: דנקין)


כזכור, מוקדם יותר השנה הודיעה הרשת כי היא תשקיע 100 מיליון דולר במודרניזציה של סניפיה, לרבות התקנת דלפקי הזמנות דיגיטליים. "משקאות אספרסו הם אחת הקטגוריות שמתרחבת במהירות גבוהה, בייחוד בקרב לקוחות צעירים. אנו סבורים שמדובר בהזדמנות נהדרת לשפר את המודעות ואת האמינות שלנו בקרב שותי משקאות אלה", כתב טוני וייסמן, מנכ"ל השיווק של הרשת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE