הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתחנה בה מולא הטופס שגרף 1.6 מיליארד דולר בהגרלת ה"מגה מיליונס" ממתינים לבואו של הזוכה
אם הזוכה המאושר (או המאושרת) יחליטו לפרוס את סכום העתק לתשלומים, הרי שאותו אדם יהפוך למיליארדר השני בסך הכל בדרום קרוליינה. הכרטיס הזוכה נרכש בתחנת דלק בעיירה סימפסונוויל. בעלי התחנה יזכה למענק של חמישים אלף דולר, אותם הוא מתכוון לחלק בין עובדיו. הנהלת ההגרלה לזוכה: "חתום על הכרטיס ואחסן אותו במקום בטוח!"

כמות המיליארדרים במדינת דרום קרוליינה, כנראה הוכפלה אמש לאחר שפורסם כי הכרטיס הזוכה בהגרלת ה"מגה מיליונס" נרכש בחנות נוחות של תחנת דלק בסמוך לעיירה סימפסונוויל, המונה כ-20,000 תושבים. המיליארדרית הנוספת במדינה היא אניטה זאקר, שהונה האישי מעורך ב-2.4 מיליארד דולר. זאקר משמשת כמנכ"לית של חברת InterTech, יצרנית של חומרים כימיקליים אשר הוקמה ע"י בעלה, ג'רי זאקר, יליד תל אביב ובנם לניצולי השואה. הבעל נפטר בשנת 2008 ואניטה לקחה פיקוד על החברה.‎


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות הנוחות בה נרכש הכרטיס הזוכה (צילום: גוגל מפות)


הכרטיס הזוכה ניחש נכונה בליל יום שלישי, את ששת המספרים שעלו בגורל, ובכך למעשה גבר על סיכויים של אחד ל-302.5 מיליון. בשלב זה, זהותו של הזוכה עדיין לא ידועה, וכך גם התשובה לשאלה האם החליט או החליטה להפוך למיליארדר/ית ולקבל את הסכום המלא בתשלומים במשך 29 השנים הקרובות, או שמא לקבל "רק" 877.8 מיליון דולר (סכום הזכייה לאחר ניכוי המסים) בתשלום אחד.

כעת נחשפים פרטי תחנת הדלק בה מולא הכרטיס הזוכה. כאמור, היא ממוקמת בעיר סימפסונוויל ומפות גוגל חושפות אזור לא מיושב במיוחד, המוקף מסביבו שדות, כך שלא מן הנמנע שמדובר בנוסע שעצר לתדלק ועל הדרך גרף את הפרס הגדול בהיסטוריה. אגב, יתכן שלעולם לא נדע את זהותו, שכן החוק בדרום קרוליינה מאפשר לזוכי הלוטו לשמור על אנונימיות. כך למשל, פרטיו של הזוכה האחרון מהמדינה, שזכה בהגרלת הפאוורבול בשנת 2013 וקיבל כ-400 מיליון דולר, עדיין נותרו חסויים.


אזור תחנת הדלק והסביבה (צילום: גוגל מפות)


"המסר שלנו לזוכה ב-1.5 מיליארד דולר: חתום על גב הכרטיס, אחסן אותו במקום בטוח, שוחח עם יועצים שניתן לסמוך עליהם, התקשר אלינו ואל תשכח להנות מהרגע!", כתב הנציג הרשמי של "מגה מיליונס" בדרום קרוליינה בחשבון הטוויטר שלו. ברחבי דרום קרוליינה נמכרו כרטיסי לוטו בשווי 15 מיליון דולר, ובקופת המדינה יופקד סכום של 80 מיליון דולר כמסים מקומיים.

אדם נוסף שכן ישמח לפגוש את הזוכה המאושר, הוא סי. ג'יי. פתאל, בעלי תחנת הדלק שבה נרכש הכרטיס הזוכה, שיזכה למענק בגובה 50 אלף דולר, אותם הוא מתכוון לחלק בין ארבעת עובדיו. כעת נותר לחכות לזוכה המסתורי, לו על פי החוק יש 180 ימים כדי לדרוש את סכום הזכייה. "אני מקווה שהוא יגיע בקרוב, זה יהיה טוב לעסק", אמר פתאל כאשר נשאל אם הוא זוכר פרטים כלשהם לגבי הדמות שמילאה את הטופס והשיב בשלילה.


מיקומה של העיירה סימפסונוויל, בה נרכש הכרטיס הזוכה (צילום: גוגל מפות)



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE