הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קנטקי: 2 הרוגים באירוע ירי בסופרמרקט
אישה וגבר נורו למוות אחר הצהריים באחד הפרברים של העיר לואיוויל. לא ברורות הנסיבות שהובילו לאירוע הטרגי. ישנם דיווחים שנעצר חשוד, אך המשטרה טרם אישרה זאת באופן רשמי. גבר מקומי טוען שאביו שלף אקדח על החשוד, שביקש ממנו לא לירות עליו כי "לבנים לא הורגים לבנים"

שני בני אדם, גבר ואישה, נהרגו במהלך אירוע ירי שהתרחש בסניף של רשת הסופרמרקטים Kroger בג'פרסונטאון (Jeffersontown), פרבר מזרחי של העיר לואיוויל. מלבד שני ההרוגים, איש לא נפגע, כך מסר מפקד המשטרה בעיירה, סם רודג'רס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע בקנטקי, לפני זמן קצר (צילום: WLKY-TV)


הדיווחים בעיירה מספרים שאדם אחד נעצר בתום האירוע, אך המשטרה המקומית לא אישרה את הטענה. סטיב זינינגר סיפר לערוץ טלוויזיה מקומי כי אביו המתין מחוץ לבית העסק כאשר שמע יריות מתוך החנות. בתוך שניות בודדות הייתה נהירה המונית מחוץ למקום. עוד סיפר כי היורה התהלך בצורה קלילה לעבר אביו כאשר הוא חמוש באקדח. לדבריו, אביו שלף את אקדחו האישי ותפס מחסה מאחורי אחת המכוניות הסמוכות.

"החמוש אמר לאבא שלי, 'בבקשה אל תירה בי ואני לא אירה בך. לבנים לא הורגים לבנים'", טען זינינגר. בנוסף, אביו סיפר כי אותו חמוש נכנס למכונית וברח מהמקום. לא ברור אם הדיווח על כך הוא נכון, וזאת מכיוון שהמשטרה המקומית אינה מאשרת או מכחישה דבר בשלב זה.


מיקום הפרבר ביחס לעיר לואיוויל (צילום: גוגל מפות)


הדיווח הראשוני אודות האירוע התקבל בסמוך לשעה 2:54 בצהריים (שעון מקומי). מקרוגר נמסר כי החברה משתפת פעולה עם חקירת המשטרה והסניף יישאר סגור עד תומה. "אנו נדהמים ועצובים ללמוד על אירוע הירי שהתרחש בשעות הצהריים היום. תודות רבות לתחנת המשטרה המקומית שהגיבה לאירוע במהירות. החשוד נעצר", כתבה החברה בהודעתה.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE