הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשידור חי: סנאטור מיוטה ניסה לראשונה קנביס
ג'ים דבקיס מייצג את תושבי יוטה בסנאט המקומי, אך לקראת בחירות האמצע הקרבות הוא החליט להגיע ללאס וגאס ולטעום מריחואנה, לראשונה בחייו: "לא הייתי ממליץ על זה בתור סוכרייה כי זה קצת מריר", הוא אמר במהלך השידור בפייסבוק לייב לאחר שאכל סוכרייה גומי. כיצד הוא הגיב לחוויה בדיעבד?

ג'ים דבקיס (Dabakis) הוא פוליטיקאי המשתייך למפלגה הדמוקרטית ומייצג את מחוז מס' 2 בסנאט המקומי של יוטה, שם יחליטו בבחירות האמצע הקרבות אם לאשר בחוק מכירת מריחואנה לצרכים רפואיים. פחות משבועיים לפני הבחירות, החליט דבקיס להדרים לכיוון לאס וגאס ולטעום, לראשונה בחייו, את צמח הקנביס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך הסרטון שהועלה לפייסבוק ע"י ג'ים דבקיס (צילום: פייסבוק)


"אנו נמצאים לקראת שינוי גדול בחוקים ביוטה. לפחות מחוקק אחד ידע על מה כל המהומה ועל מה מדובר", הוא אמר. לכן הוא הגיע לחנות למכירת קנביס בשם NuLeaf בעיר החטאים, שם שילם שלושים דולרים על סוכריות גומי בעלות THC, החומר הפעיל בצמח. לאחר שיצא מהחנות, הוא ישר עלה לשידור בדף הפייסבוק (באמצעות "פייסבוק לייב"). מול קהל של מעריצים וסקרנים, הוא לקח את הביס הראשון.



"החלטתי להגיע היום ללאס וגאס כהקרבה אישית וללא תשלום מצד משלם המסים, כדי לראות על מה מדובר. עליי להודות שאני קצת נבוך: לעולם לא אכלתי או עישנתי מריחואנה בחיי", הוא אמר. אחרי שלקח את הביס הראשון הסכים לומר כי "לא הייתי ממליץ על זה בתור סוכרייה כי זה קצת מריר".


"זה לא היה 'צעקני', אז כולם צריכים להירגע": דבקיס לאחר שטעם מן הצמח (צילום: פייסבוק)


בהמשך שב לחדר המלון שלו, וכעבור יומיים סיפר על החוויה שלו: "הרגשתי קצת מסטול, אבל זה לא בדיוק שינה את חיי. זה לא היה 'צעקני', אז כולם צריכים להירגע. תבינו שאין מה לפחד, במיוחד כאשר רוב האנשים שמפחדים מזה לעולם לא ניסו את זה", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE