הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קומקאסט עקפה את תחזיות הרווחים בזכות האינטרנט המהיר
החברה הצליחה גם לאבד פחות לקוחות בשירותי הטלויזיה בכבלים מהתחזית הממוצעת. החברה ציינה כי מדובר בתפקוד הטוב ביותר של חטיבת האינטרנט בעשור האחרון

ההכנסות והרווחים של חברת קומקאסט ברבעון האחרון עבר את תחזיות האנליסטים בוול סטריט. זאת, על ידי צירוף של עוד לקוחות רבים לשירות האינטרנט המהיר ובזכות העובדה שהירידה בלקוחות הכבלים אינה משמעותית כמו שחשבו בעבר. כך עולה מנתונים שפרסמה החברה היום (חמישי).


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עקפה את התחזיות. קומקאסט


החברה מצליחה לשמור על המומנטום שלה ברבעון השלישי לאחר שהיא הצליחה לגבור על Twenty-First Century Fox, שנמצא בבעלות רופרט מרדוק, במאבק על רכישת שידורי הלויין של Sky תמורת ארבעים מיליארד דולר, במכירה שבוצעה בחודש שעבר.

ההכנסות משירותי האינטרנט המהיר עלו בקרוב לעשרה אחוזים, לסכום של 4.32 מיליארד דולר ברבעון, כאשר החברה צירפה עוד 363 אלף לקוחות חדשים, תוך שהיא עוקפת את התחזית הממוצעת למצטרפים החדשים שעומדת על פחות מ-300 אלף לרבעון.

החברה ציינה כי מדובר בביצועים הטובים יותר עבור החטיבה הזאת בעשור האחרון. מוקדם יותר החודש אמרה החברה כי שירותי האינטרנט המהיר שלה הגיעו ליותר בתים מאשר כל ספק תשתית אחר ברחבי ארצות הברית, לאחר שהיא סיימה פריסה ל-58 מיליון בתי העסק והלקוחות שלהם.

ספקית הטלויזיה בכבלים הגדולה ביותר במדינה הודיעה כי היא איבדה 106 אלף לקוחות. עם זאת, מדובר במספר נמוך יותר מכמות הלקוחות שאיבדה ברבעון המקביל אשתקד - 125 אלף לקוחות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE