הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעוד חבילות הנפץ ממשיכות לצוץ, טראמפ שב להאשים את התקשורת
"חלק גדול מאד מן הכעס שאנו רואים היום בחברה שלנו נגרם על ידי הדיווח השקרי והלא-מדויק במתכוון של תקשורת המיינסטרים שאליה אני מתייחס כפייק ניוז" צייץ הנשיא הבוקר, ודוברת הבית הלבן כינתה את הטענות כי הנשיא וצוות הבית הלבן אינם מבינים את השלכות התקפותיהם על התקשורת "מבישות"

בעוד הרשויות חוקרות חבילות נפץ חדשות, כולל שתיים  שנשלחו לסגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן והשחקן והמתנגד הבוטה לטראמפ רוברט דה נירו, המשיך הנשיא דונלד טראמפ להפנות את האצבע המאשימה הבוקר לעבר האשמים האמיתיים במצב, לטעמו: תקשורת המיינסטרים, שמעוררת את הזעם הרצחני באמצעות "דיווחים שקריים ולא מדויקים במתכוון".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מי צריך להתאפס? (צילום: ABC)


הבולשת הפדרלית טרם שחררה מידע כלשהי בנוגע לזהות העומד או העומדים מאחורי חבילות הנפץ, שנשלחו למשרדי CNN ולדמויות בולטות במפלגה הדמוקרטית, אולם הזהירו כי ייתכן שיתגלו עוד. טראמפ במקביל קרא אמש ל"אחדות לאומית" ובה בעת המשיך להאשים את יריביו ואת התקשורת שהם-הם האשמים בפרץ האלימות.

"חלק גדול מאד מן הכעס שאנו רואים היום בחברה שלנו נגרם על ידי הדיווח השקרי והלא-מדויק במתכוון של תקשורת המיינסטרים שאליה אני מתייחס כפייק ניוז", צייץ הנשיא היום (חמישי). "זה נעשה כה גרוע ומלא שנאה שזה מעבר לכל תיאור. תקשורת המיינסטרים חייבת להתאפס על עצמה ("clean up its act") במהירות!" (מלה אחרונה זו באותיות גדולות).

שלל דמויות מהצד הדמוקרטי של המפה מיהרו להזכיר לנשיא את התבטאויותיו נגד התקשורת, את הכינויים דוגמת "אויבי העם" והתשבוחות שנתן רק השבוע לחבר הקונגרס גרג ג'יאנפורטה ממונטנה, שצולם כשהוא מטיח בעוצמה עיתונאי לקרקע בסגנון ה-WWE לאחר שזה שהעז לשאול אותו על הצבעתו בעניין מסוים. "מי שמסוגל לעשות 'בודי סלאם' חייב להיות בחור טוב", אמר הנשיא בעצרת תמיכה בג'יאנפורטה במונטנה.


"ואגב - מבקריך לא יושתקו מרוב פחד". ראש ה-CIA לשעבר, ג'ון ברנן (צילום: CNN)


ראש ה-CIA לשעבר ג'ון ברנן, שאליו מוען המטען שהגיע למשרדי CNN (הוא אינו עובד ברשת, אולם מופיע בה לעתים כפרשן), אמר "תפסיק להאשים אחרים. תסתכל במראה. הרטוריקה המסיתה שלך, העלבונות, השקרים והעידוד לאלימות גופנית הם מבישים", אמר. 

"תתאפס על עצמך", המשיך ברנן. "נסה להתנהג בצורה נשיאותית. לעם האמריקאי מגיע הרבה יותר טוב מזה. ואגב - מבקריך לא ישתקו מרוב פחד". גם נשיא CNN, ג'ף זאקר, תקף את הנשיא ואמר שהוא ואנשי הבית הלבן פשוט אינם מבינים את השלכות התקפותיהם על התקשורת. דוברת הבית הלבן דחתה בתוקף רב את דבריו של זאקר וכינתה אותם "מבישים". לטענתה, רק האדם ששלח את החבילות הוא שאחראי, ולא איש מלבדו. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE