הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
2 מטיילים נפלו אל מותם מגובה רב בפארק יוסמיטי
חקירה בנושא נפתחה, אך בשלב זה עומלים שוטרי משטרת היערות על חילוץ שתי הגופות. השניים, שזהותם לא הותרה לפרסום, נפלו מנקודת התצפית "טאפט" המפורסמת. רק לפני כחודשיים נפל תומר פרנקפורטר ז"ל אל מותו מנקודת תצפית אחרת בפארק

שני מטיילים שהגיעו לפארק הלאומי יוסמיטי נפלו למותם מגובה רב, כך מסרה הנהלת הפארק המפורסם. על פי סקוט גדימן, דובר הפארק, שוטרי משטרת היערות עומלים על חילוץ הגופות. גדימן סירב לפרט מתי בדיוק התרחש האסון ב"נקודת טאפט", נקודת תצפית ידועה ומוכרת בקרב המטיילים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פארק יוסמיטי (צילום: Shutterstock)


משטרת היערות פתחה בחקירה של האירוע, אך גדימן הסביר כי מוקדם מדי כדי להבין את הנסיבות שהובילו לאירוע הטרגי. עוד מסר כי ההרוגים הם גבר ואישה, אך לא ידוע מהו זהותם.

"נקודת טאפט" היא התצפית המפורסמת שבה דין פוטר וגרהאם האנט, בכירים בענף הספורט קפיצת בסיס, נפלו למותם בשנת 2015 לאחר שהמצנחים שלהם לא נפתחו. 


"נקודת טאפט" בפארק יוסמיטי (צילום: iStock)


נקודת תצפית אחרת בפארק יוסמיטי, "מפלי נבאדה", היא התצפית שממנה נפל למותו תומר פרנקפורטר ז"ל, מטייל ישראלי בן 18 שהגיע לקליפורניה כחלק מטיול שלפני הגיוס לצה"ל. יממה לאחר מותו, התברר כי פרנקפורטר ניסה לצלם "סלפי" בתצפית, מעד וצנח אל מותו.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE