הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בוול סטריט נושמים לרווחה: מגמת התאוששות אחרי צניחת המדדים
אחרי שאתמול נרשם אחד הימים הכי קשים בבורסה בעידן של הנשיא טראמפ, היום המסחר ננעל במגמה חיובית לאחר שמספר רב של חברות התעלו על הציפיות ורשמו רבעון שלישי מרשים. בין המניות שרשמו את העליות הגדולות ניתן למצוא את אמזון (7.1%), מיקרוסופט (5.8%) וטסלה (9.1%)

המניות בבורסה בניו יורק רשמו היום עליות ולמעשה הצליחו להתאושש במעט מהצניחה החופשית שלהן שנרשמה אתמול. כזכור, צניחה זו גם גרמה לירידות חדות במדדים החשובים, לרבות הדאו ג'ונס וה-S&P500.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבורסה בניו יורק (צילום: Shutterstock)


היום, מדד הדאו ג'ונס עלה ב-401.13 נקודות וננעל על 24,984.55 נקודות במה שהיווה יומו החיובי הראשון מזה שלושה ימים. כלכלנים רבים מסבירים כי הדיווח הרבעוני של מיקרוסופט היא זו שדחפה את המדד לעבר התחום החיובי. מדד ה-S&P500 הוסיף קרוב לשני אחוזים לערכו וננעל על 2,705.57 נקודות. מדד הנאסד"ק טיפס בקרוב לשלושה אחוזים והגיע ל-7,318.34 על רקע העליות שרשמו אמזון (7.1%), פייסבוק (3.4%) ונטפליקס (3.7%).

"מדובר בתיקון של הימים האחרונים של המחסר", אמר טום אסייה, מקים האתר הפיננסי Sevens Reports. כלכלנים מסבירים כי הייתה מעין "סערה מושלמת" שהובילה לביצועים הפחות טובים של הבורסה בחודש האחרון, ביניהם אכזבות בקרב המשקיעים מהדו"חות הרבעונים, החשש מפני העלאה נוספת של הריבית, החשש מפני אמברגו של נפט ע"י איראן (וכעת גם סעודיה), כמו גם החשש ממלחמת הסחר שמתנהלת בין ארה"ב לסין.

כאמור, העליות שנרשמו היום מגיעות על רקע הדיווחים הרבעונים של מספר חברות גדולות. כך למשל, מיקרוסופט דיווחה על הכנסה גבוהה מהצפוי, דבר שגרם לדאו לעלות ב-5.8%. מניית טסלה עלתה ב-9.1% לאחר שפרסמה את הנתוני הרבעון הקודם, כמו גם טוויטר שעלתה בקרוב ל-16%.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE