הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הונאת ביטוח גדולה נחשפה בלאס וגאס, רופא נשלח למאסר בכלא פדרלי
רופא משפחה, ביחד עם רופא נוסף ואח, הצליחו להשיג מיליוני דולרים במרמה לאחר שמכרו מרשמים חתומים. את השנה הקרובה הוא יעביר מאחורי סורג ובריח, אך בית המשפט יכול היה לשלוח אותו למאסר ממושך. מדובר בחלק ממבצע שנועד ללכוד את המבצעים של הונאות מסוג זה, במסגרתו כבר הורשעו 165 אנשי רפואה

הוראס גוררה, רופא משפחה מלאס וגאס, נשלח השבוע למאסר של שנה ויום בבית כלא פדרלי בעקבות הרשעתו בהונאת ביטוח בריאות. בחודש יולי האחרון הוא הורשע בסעיף אחד של קשירת קשר להפצת סמים מסוכנים לאחר שסיפק מרשמים חתומים לשני בני אדם אשר חילקו את התרופות לאנשים המכורים לכדורים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


השניים הנוספים הם רוברט הארווי, רופא מנתח, ואלחנדרו אינסרה, אח רשום. שניהם הודה במיוחס להם וימתינו לשמוע את גזר דינם, דבר שאמור לקרות בחודש ינואר הקרוב. לדברי התביעה בתיק, השלושה השיגו 3.7 מיליון דולר באמצעות ההונאה שלהם.

ההרשעה וגזר הדין באים על רקע הרצון של משרד המשפטים לבחון בזכוכית מגדלת את הרופאים הנחשדים בביצוע מעשי הונאה מסוג זה. בתוך כך, מאז יולי 2017 הורשעו 165 אנשי רפואה, לרבות רופאים, אחים ואחיות ועובדים נוספים. דובר משרד המשפטים מסר כי "מדובר במבצע הנרחב ביותר כנגד הונאות הביטוח".

מעבר לתקופת המאסר, על גוררה היה לוותר על הרישיון לעסוק ברפואה. ובכל זאת, מדובר בחדשות טובות עבורו, שכן בית המשפט יכול היה לגזור עליו עד 20 שנות מאסר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE