הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיאמי: ישבה על פסי הרכבת ולא הספיקה לברוח בזמן
רכבת Tri-Rail פגעה באישה שהחליטה להתיישב על הפסים אתמול בערב בווסט פאלם ביץ' והיא נהרגה במקום. זהותה עדיין לא פורסמה

פסי רכבת הם בהחלט לא המקום לשבת עליו כפי שהוכח אתמול בצורה טרגית לאחר שאישה מווסט פאלם ביץ' נהרגה מפגיעה קטלנית של רכבת "Tri-Rail".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שירות הרכבות של מיאמי (ארכיון: Tri-Rail)


האישה שפרטיה המזהים עדיין לא נחשפו התיישבה על הפסים לאורך שדרת ווינדזור, סמוך לשדרות פאלם ביץ' לייקס (Palm Beach Lakes) אתמול בשעות הערב וכנראה לא הייתה מוכנה לרכבת שהגיעה מכיוון דרום, רכבת שבה היו 35 נוסעים. לפי הדיווחים, למרות שניסתה להתחמק ממנה ברגע האחרון, לא הצליחה האישה לברוח בזמן מהרכבת הדוהרת והפגיעה הקטלנית שספגה קבעה את מותה במקום.

ה-Tri-Rail הוא שירות הרכבות של מיאמי המחבר בין מחוזות העיר, ברוארד, מיאמי-דייד ופאלם ביץ' ומופעל ע"י רשות התחבורה הציבורית. זו לא הפעם הראשונה בה נפגע אדם מרכבת במיאמי אם כי חלק לא קטן מהמקרים היו ככל הנראה ניסיון התאבדות. זו גם לא התאונה הראשונה באזור בה מעורבת רכבת כאשר לפני כחודש התנגשה רכבת "ברייטליין" ברכב שנתקע על המסילה בעיר הלנדייל ביץ'.


המשטרה דיווחה כי האישה ככל הנראה נהרגה במקום (ארכיון: PrimeNewsGeorgia)


נסיבות התאונה עדיין לא הובהרו באופן סופי ולא ברור האם זו אכן הייתה תאונה והאישה ניסתה להתחמק או שמא היה זה ניסיון התאבדות. בינתיים המשטרה הוציאה לאחר האירוע הודעה בה היא מפציר בתושבי האזור להימנע מלהגיע לפסים ולעבור בין צידי המסילה רק במקומות המיועדים לכך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE