הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפרס על מידע נוסף בפרשת הנערה מוויסקונסין עלה ל-50 אלף דולר
קרוב לשבועיים עברו ולמרות חיפושים נרחבים עדיין אין רמז שיוביל למקום הימצאה של ג'יימי קלוס בת ה-13 שעלתה לראש רשימת הנעדרים והחטופים של ה-FBI

למרות קרוב לאלפיים טיפים שהגיעו לחוקרים במשרד השריף של מחוז בארון, עדיין אין קצה חוט שיוביל למציאת ג'יימי קלוס בת ה-13 בפרשה הטרגית והמסתורית בה הוריה נמצאו מתים בביתם והיא ככל הנראה נחטפה. היום הודיעה המשטרה כי היא מעלה את הפרס על מידע שיוביל לנערה ל-50 אלף דולר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


50 אלף דולר על כל פרט שיוביל לג'יימי קלוס בת ה-13 (צילום: משרד השריף של מחוז בארון)


אתמול נערך טקס ההלוויה להוריה של ג'יימי קלוס, האב ג'יימס בן ה-56 והאם דניס בת ה-46. "הם היו אנשים רגילים" אמרה אחת מחברות המשפחה שנכחה בטקס והוסיפה כי היא הייתה המומה לשמוע על מותם. ביום האירוע המשטרה הגיעה מספר דקות לאחר שהתקבלה שיחה במוקד בה לא נאמר כלום מלבד המילה "Help" כאשר ברקע נשמעו רעשים מטרידים. כאשר הגיעו לבית מצאו השוטרים את בני הזוג ללא רוח חיים עם פצעי יריות וג'יימי כבר לא הייתה שם.

הפרשה כולה נותרה עדיין כתעלומה עם שאלות רבות לא פתורות. ההנחה הטבעית שעולה מהאירועים היא שבני הזוג נרצחו וג'יימי קלוס נחטפה אך אין אישור ודאי לגבי כך וכמובן גם אין מידע לגבי זהות האנשים שהיו מעורבים במה שקרה בבית משפחת קלוס ב-15 באוקטובר.

הפרטים היחידים שנחשפו עד כה היו כי השיחה למוקד המשטרה הגיעה מהטלפון הסלולרי של אמה של ג'יימי, דניס קלוס וכי הדלת של הבית נפרצה בבעיטה. בשבוע שעבר נחשף גם כי בזמן האירוע נצפו סמוך לבית שני רכבים שייתכן והיו קשורים לאירוע, דודג' צ'לנג'ר כתומה או אדומה ורכב נוסף, טנדר פורד אדג' בצבע שחור או טנדר אקורה MDX.


בית משפחת קלוס לאחר האירוע המסתורי. המשטרה עדיין מחפשת קצה חוט משמעותי (צילום: משרד השריף של מחוז בארון)


השריף כריס פיצג'רלד עודד את הציבור להמשיך להודיע למשטרה על כל פרט שיכול לעזור: "ישנו איפשהו טיפ שיכול לעזור לפצח את התיק הזה, תמשיכו לספק אותם". השריף של מחוז בארון גם הוסיף: "אני מודה שוב על תמיכת הקהילה למאמצי רשויות החוק בתיק הזה". סכום הפרס החדש של 50 אלף דולר הוכפל רק יומיים לאחר שעלה ל-25 אלף דולר, בזכות צוות החנות "Jennie-O Turkey" בה עבדו הזוג קלוס.

במהלך טקס האשכבה להוריה של ג'יימי דיברה דודתה, ג'ניפר סמית': "הכלבה שלך מולי מחכה לך, היא ישנה עם אחד הבגדים שלך ואוכלת רק עוף. ג'יימי, אנו צריכים אותך פה איתנו כדי למלא את החור שנפער בתוך לבנו. אנו אוהבים אותך עד הירח ובחזרה ולא נפסיק לחפש אותך לעולם". החיפושים אחר ג'יימי מתנהלים לא רק בוויסקונסין אלא ברחבי האומה כולה כאשר הנערה בת ה-13 נמצאת בראש רשימת הנעדרים והחטופים של ה-FBI.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE