הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"CNN צריכה להבין מדוע אנשים חשים כך"
הכתבת השמרנית אמילי ז'שינסקי מאתר "הפדרליסט" התארחה בתוכנית של רשת "פוקס" וטענה כי ב-CNN צריכים לעשות בדק בית ולשאול את עצמם מדוע הסלוגן "CNN Sucks" הפך לנפוץ

שעות לאחר שנעצר סזאר סאיוק בשבוע שעבר באשמת שליחת חבילות נפץ בין השאר למשרדי CNN, ערך הנשיא טראמפ עצרת בעיר שארלוט בצפון קרוליינה. עבור קהל תומכיו של טראמפ זו הייתה הזדמנות מצוינת לשלוף שוב את הקריאה שכבר נהפכה לפופולארית: "CNN Sucks". ניתן למצוא אפילו אנשים הלובשים טי-שירט עם הסלוגן הזה, בין השאר בעצרות תמיכה לנשיא ארה"ב.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד מתומכי טראמפ בעצרת שנערכה בחודש שעבר במונטנה (צילום: AFP/ גטי אימג'ס)


הקריאה הזו מגיעה כמובן מכיוון תומכי טראמפ כתגובה לרטוריקת ה"פייק ניוז" של הנשיא שמאשים שוב ושוב את התקשורת האמריקאית בסיקור לא הוגן, כאשר CNN היא אחת הכתובות העיקריות לאצבע המאשימה של הנשיא. סזאר סאיוק, החשוד בשליחת חבילות הנפץ בשבוע שעבר התגלה גם הוא כחובב של הסלוגן כאשר על רכבו נמצאו מדבקות "CNN Sucks" ועוד כאלה שהתייחסו לתקשורת כלא הוגנת.

היום נשמע קול המצדיק את הקריאות, קולה של אמילי ז'שינסקי, כתבת שמרנית מהמגזין המקוון "הפדרליסט". ז'שינסקי התארחה בפאנל של "פוקס ניוז" והסבירה את עמדתה: "קודם כל, ברור שהשבוע CNN הייתה הקורבן, אבל כשרואים בעצרות אנשים צועקים "CNN Sucks", מבינים ש-CNN לא עושה מספיק כדי להבין מדוע אנשים חשים כך".

"הם עושים את ההיפך, נכון?", המשיכה ז'שינסקי, הם מתנהגים כאילו הם הקורבן וכאילו הם לא עשו שום דבר שגוי שבגללו הגיע להם לשמוע קריאות כאלה". הכתבת השמרנית גם תקפה את רשת הטלוויזיה על שטענה במהלך שידוריה כי טראמפ אחראי להסתה שגרמה לסזאר סאיוק לשלוח לכאורה את חבילות הנפץ.


אמילי ז'שינסקי: "CNN מתנהגים כאילו הם הקורבן" (צילום: ערוץ היוטיוב של אמילי ז'שינסקי)


הכתבת הדגישה כי היא לא מעודדת את מה שקרה אך הוסיפה מסר נוקב ל-CNN: "אין מקום לאלימות, אין מקום לשלוח מכשירי נפץ ל-CNN וזה חייב להיפסק, אני שונאת את זה. מצד שני, חייבת להיות איזושהי התבוננות פנימית".

מהצד השני של המתרס, דנה באש, הכתבת הפוליטית הבכירה של CNN טענה כי טראמפ צריך להיות זה שיפסיק את הקריאות נגד הרשת: "התדמית הזו של "CNN Sucks", ברור שהנשיא לא כיוון את זה, הוא לא אחראי לזה אבל הוא כן מאפשר את הקריאות בעצרות שלו. הוא מזין את הקריאות ומבהיר כי הוא אוהב אותן".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE