הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלחמת הצעצועים ממשיכה: גם Best Buy נכנסה לזירה
בשנה שעברה נרכשו צעצועים בסכום העולה על 10 מיליארד דולר, וכעת מנסות רשתות רבות למלא את החלל שהותירה "טויס אר אס" לאחר סגירתה מוקדם יותר השנה. אחרי אמזון ו-וולמארט, גם בסט ביי נכנסת לתמונה: "תמיד היה צומת בין צעצועים וטכנולוגיה, לדוגמת טיסנים, מכוניות בשלט רחוק ומשחקי מחשב", אמר בכיר ברשת

בשקט יחסי שלא מאפיין חברות גדולות, מתקיימת מלחמה עיקשת על הלקוחות הפוטנציאליים של צעצועים, וזאת לאחר שרשת "טויס אר אס" סגרה את שעריה מוקדם יותר השנה. אחרי אמזון ו-וולמארט, היום נודע כי גם רשת Best Buy, המוכרת יותר בתור חנות למוצרי אלקטרוניקה, מבקשת להיכנס אל החלל שהותירה רשת הצעצועים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת Best Buy. תנצח במלחמת הצעצועים? (צילום: Shutterstock)


10.5 מיליארד דולר, זהו סכום המכירות של "טויס אר אס" במהלך תקופת חגי דצמבר (מחג ההודיה בשלהי נובמבר ועד לשבוע הראשון של ינואר). כעת מבקשת Best Buy להרחיב את היצע הצעצועים שלה, שעד כה התמקדו בעיקר בצעצועים דיגיטליים, במעל לאלף סניפים שלה ברחבי ארה"ב. המחשבה של החברה היא שאדם שיכנס לרשת כדי לרכוש מוצר כמו טלוויזיה, עשוי לרכוש גם כן צעצוע כמו בובת "ברבי" או "לגו".

"מכירת צעצועים אינה דבר חדש עבורינו. תמיד היה צומת בין צעצועים וטכנולוגיה, לדוגמת טיסנים, מכוניות בשלט רחוק ומשחקי מחשב", אמר ג'ייסון בונפיג, האחראי על מחלקת הצעצועים ברשת. כעת יוצעו צעצועים אחרים רבים, ולמעשה הרשת מבטיחה כי 90% מהצעצועים שיימכרו בחודשיים הקרובים יהיו חדשים, כלומר כאלה שלא נמכרו ע"י הרשת בעבר.


כך נראה סניף הרשת בניו יורק, לאחר שהתווספו צעצועים רבים (צילום: בסט ביי)


מעבר לנוכחות של הצעצועים בחנויות הפיזיות, הרשת גם תשיק אזור ייעודי בתוך אתר האינטרנט שלה אשר תתמקד אך ורק בצעצועים. בנוסף, החברה תשלח קטלוג צעצועים בדיוק כפי שעשתה לראשונה בשנה שעברה. כלכלנים רבים סבורים כי מדובר במהלך טוב, שכן יצרניות הצעצועים מחפשות בנרות אחר מחליפה ראויה לרשת "טויס אר אס". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE