הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בפעם השלישית בתוך שבוע: חבילה חשודה נשלחה למרכז CNN באטלנטה
בפעם השלישית בשבוע האחרון, חבילה חשודה הגיעה לאחד ממשרדי רשת החדשות. בניגוד לפעמים הקודמות, בהן החבילות נשלחו למרכז החברה בניו יורק, הפעם היא הגיעה לעיר אטלנטה. עובדי רשות הדואר הם אלו שהתריעו בפני הרשויות על החבילה. נשיא CNN: "אין כל סכנה לעובדים"

חרף העובדה שהרשויות הפדרליות עצרו בשבוע שעבר את סיזר סאיוק ג'וניור, תושב פלורידה החשוד כי שלח מטעני לארגוני תקשורת ופוליטיקאים ליברליים, הבוקר (שני) אותר חפץ חשוד שהיה אמור להגיע אל רשת CNN בעיר אטלנטה. החבילה העלתה את חשדם של אנשי סניף הדואר המקומי, ועל כן היא לא הועברה למטה החברה במרכז העיר, כך מסר ג'ף זאקר, נשיא חברת החדשות המוכרת.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרכזי CNN באטלנטה (צילום: Shutterstock)


בשעה 9:38 התקבל דיווח במשטרת אטלנטה על החפץ החשוד במרכז חלוקה של הדואר, הממוקם בקרבת מקום למרכזי CNN בעיר. החבילה דומה, אם לא זהה לחלוטין, לאלו שנשלחו ע"י סאיוק. "החבילה נמצאה בסניף הדואר באטלנטה, אין כל סכנה לעובדים במרכז CNN", כתב זאקר לעובדיו.

מדובר בחבילה החשודה השלישית שנשלחת לרשת החדשות בשבוע האחרון. כזכור, בשתי החבילות הראשונות היו מטעני נפץ. הראשון הגיע למרכזי CNN בניו יורק ביום רביעי האחרון וגרם לפינוי של הבניין למשך 5 וחצי שעות. החבילה השנייה נמצאה בבוקר יום שישי במרחק של שישה רחובות ממרכזי CNN.


החבילה שנשלחה ל-CNN, הבוקר (צילום: CNN)


בשלב זה, לא ידוע מה היה תוכנה של החבילה השלישית והאם יש קשר בינה לבין שאר החבילות החשודות שנשלחו ע"י סאיוק. מ-CNN נמסר כי הוחלט כבר ביום רביעי לבדוק את כל החבילות והמכתבים שנשלחו אליה במתקנים המרחוקים ממשרדי החברה. על פי זאקר, "תהליך הסינון של החבילות עובד ואנחנו נעדכן את העובדים ברגע שנדע יותר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE