הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: פעוט בן 3 נורה במהלך "רוד רייג'", הרופאים נאבקים על חייו
בשעות הקטנות בלילה שבין שבת לראשון נרשם אירוע אלים בעיר פורט סנט לוסי לאחר ששני נהגים החלו להתווכח במהלך נסיעתם. בשלב מסוים, הפעוט נפגע בראשו מקליע ופונה באמצעות מסוק לבית החולים. כעת מתמקדת המשטרה בחיפושים אחר היורה

רופאים בעיר פורט סנט לוסי, הממוקמת כמאה מייל צפונית מהעיר מיאמי, נאבקים על חייו של פעוט בן שלוש אשר נורה במהלך אירוע "רוד רייג'" ("זעם בכבישים") במהלך סוף השבוע האחרון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


תחילת האירוע בסביבות השעה 2:00 בלילה שבין יום שבת ליום ראשון, אז נסעו שתי מכוניות בדרום מזרח העיר. באזור צומת השדרות פלורסטה ופרימה ויסטה, החל ויכוח כלשהו בין שני הנהגים. בשלב זה, על פי המשטרה, לא ידועות הנסיבות שקדמו לאירוע.

בשלב מסוים, הפעוט נפגע בראשו לאחר שנורה מהמכונית השנייה. לא ברור אם נורו יותר יריות, או שמא רק האחת. הורה הפעוט הזעיק את כוחות ההצלה, שהגיעו למקום ונאלצו להזמין פינוי אווירי בשל מצבו של הפעוט. נכון לבוקר יום שני, הרופאים ממשיכים להיאבק על חייו.


המכונית ממנה נורתה הירייה, כפי שתועדה במצלמה אבטחה (צילום: משטרת פורט סנט לוסי)



כעת המשטרה מחפשת אחר החשוד בירי. מכוניתו מתוארת כסדאן שחורה בעלת 4 דלתות. שנת הייצור שלה לא ידועה, אך המשטרה מעריכה כי מדובר במכונית יחסית חדשה. הנהג עצמו תואר גבר ממוצא היספאני או גבר אפרו-אמריקאי בעל צבע עור בהיר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE