הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במהלך חופשת הקרוז: בני זוג מצאו מצלמה נסתרת בחדר המיטות
כאשר כריס ודנה ווייט הזמינו חופשה בת שלושה ימים אצל אחת החברות המפוארות בתחום, הם לא דמיינו שהחופשה תסתיים בצורה כה מהירה. זמן קצר לאחר היציאה מאלבמה, השניים מצאו מכשיר אלקטרוני מעל למיטתם. בהמשך התברר כי מדובר במצלמה זעירה בעלת יכולת שידור. החברה, מאידך, ניסתה למזער נזקים וטענה שלא חוברה לחשמל, ועל כן לא עבדה. כריס: "היא הייתה מחוברת ועבדה"

כריס ודנה ווייט, בני זוג מפלורידה, החליטו לצאת בשנה שעברה לחופשת שייט תענוגות באיים הקריבים, ועל כן הם הזמינו לעצמם חדר מפואר ל"קרוז" שנמשך שלושה ימים ויצא מהעיר מוביל (אלבמה).


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מכשיר ההקלטה על גבי אחת מספינותיה של Carnival (צילום: Carnival)


זמן קצר בתוך החופשה, בני הזוג מצאו מצלמה זעירה שהוחבאה וכוונה לעבר מיטתם. "אמרתי לעצמי, 'מה זה?'", שיחזר כריס ואמר, "ואז דנה הסתכלה והתחיל לדאוג. היינו מאוד המומים מהעובדה שמישהו שם מצלמה בחדר. לא רק ששמו אותה, היא הייתה מחוברת ועובדת, וזה היה נראה כאילו כיוונו אותה לעבר המיטה", הוא אמר.

בני הזוג פנו לעבר הנהלת הספינה של חברת Carnival, וכעבור זמן מה הגיע אחד העובדים לחדר ופירק את המצלמה. "כל הזמן חשבתי לעצמי שאני לא מאמין שזה באמת קורה לנו", אמר כריס. כעת השניים החליטו לדבר, יותר משנה לאחר האירוע, מכיוון שהחברה לא הגיבה בצורה הולמת. בני הזוג אף טוענים שהחברה הכחישה כי מדובר במצלמה.

בהודעה שמסרה חברת Carnival לתקשורת נאמר כי נערכה חקירה מלאה של האירוע כאשר בסופו של דבר המכשיר שנמצא הוגדר כ"משדר וידאו". אולם, לדברי החברה מדובר במכשיר "שלא היה מחובר לחשמל ולא מסוגל להקליט דבר". הסבר זה אינו מתקבל על בני הזוג: "זו הייתה מצלמה. היא הייתה מחוברת ועבדה. שנגעתי בה, היא הייתה חמה", אמר כריס. "ישר הרגשתי כאילו חדרו לפרטיות שלנו", סיכמה דנה.


המצלמה, כפי שתועדה ע"י כריס ווייט (צילום: כריס ודנה ווייט)


"הביטחון של אורחינו וצוות הספינה הוא הדבר הכי חשוב, ונקטנו במספר צעדים שימנעו מאירוע כזו לחזור על עצמו. המכשיר המדובר הועבר לבולשת הפדרלית (FBI) להמשך החקירה", כתבה החברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE