הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בוולמארט רוצים שלא תגיעו לקופות, ושולחים את הקופות אליכם
החל מיום חמישי תוכלו לשלם על מוצרים אצל העובדים ברחבי החנויות, ואפילו תקבלו מהם קבלה. בנוסף, תוכלו לאתר את המוצר שאתם מחפשים באמצעות האפליקציה, בלי צורך לחפש אותו בכל החנות

בעונת החגים הקרובה, לקוחות וולמארט יוכלו ליהנות מחווית רכישה שונה: הם יוכלו להיעזר במפה דיגיטלית כדי למצוא את המתנה שהם מחפשים, ולאחר מכן הם לא יצטרכו לחכות בתור בקופות, אלא לשלם במעבר עצמו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משפרת את חווית הקניות. וולמארט


החל מיום חמישי, הלקוחות יוכלו לדלג על הקופות ולהשתמש בכרטיסי אשראי כדי לקנות מול המדף של המוצר. עובדים של החנות יבצעו את הליך הרכישה מול הקונים, ואף יתנו להם קבלה. ממש כמו קופה ניידת.

מתחילת החודש הבא הלקוחות יוכלו להיכנס לאפליקציה של הרשת בכל סניף שהם נמצאים, והיא תאתר להם את המוצר שהם מחפשים, בין אם זה קונסולת משחק, בגדים או רמקולים חכמים.

עונת החגים היא התקופה החשובה ביותר בשוק הקמעונאים, והחנויות נלחמות על כל לקוח ולקוח, תוך שהן מנסות להפוך את חווית הקנייה לנוחה, פשוטה ומהירה יותר עד כמה שאפשר. מנהל המיתוג של החברה, סטיב בראטספייז, אמר כי מתחם הקופות הוא אחד השירותים שחייבים לעשות נכון. "אנחנו תמיד רוצים שזה יהיה מהיר ונוח עבור הלקוחות", אמר.

חנויות כמו טארגט ו-וולמארט מנסים גם לנגוס בנתח השוק של ענקית הקימעונאות המקוונת אמזון על ידי ניצול החנויות הפיזיות שלהם - דבר שלאמזון אין.

עונת החגים הקרובה תהיה הראשונה במשך עשורים רבים בלי Toys R Us, והרשת שמוכרת הכי הרבה צעצועים במדינה, וולמארט, הודיעה כבר בעבר כי היא מרחיבה את מחלקות הצעצועים בכמה חנויות וכי מכירת הצעצועים ברשת עלתה ב-40 אחוזים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE