הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ הסתער על המועמד הדמוקרטי למושל פלורידה, שהיה מוכן עם תשובה
המועמד למשרת מושל פלורידה והנשיא החליפו מהלומות שהחלו בטוויטר, נמשכו בטלוויזיה וחזרו לעולם הציוצים. טראמפ קרא לגילום גנב, בניסיון לקשור אותו בכוח לחקירת שחיתות בעיריית טאלהאסי שאינה מצליחה לגעת בו, גילום השיב מיד במשל מעולם החי באדיבות חוכמתה של סבתו

המועמד הדמוקרטי למשרת מושל פלורידה, אנדרו גילום, תקף בחזרה את הנשיא דונלד טראמפ בציוץ בטוויטר מאוחר בליל שני, והשווה את הנשיא לחזיר - אפילו בעודו טוען שלא ייכנס לקרב עלבונות עמו. טראמפ, התומך כמובן ביריבו של גילום, חבר בית הנבחרים רון דסנטיס, קרא לגילום "גנב גמור" בראיון ברשת פוקס אתמול בלילה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"שניכם תתלכלכו, אבל החזיר אוהב את זה". אנדרו גילום (צילום: ABC)


גילום, ראש העיר טאלהאסי, הגיב לנשיא בטוויטר, כאמור: "שמעתי ש-realDonaldTrump@ רץ הביתה לפוקס ניוז לשקר עליי. אבל איך אמרה לי סבתא שלי? לעולם אל תתאבק עם חזיר. שניכם תתלכלכו, אבל החזיר אוהב את זה. אז תתעלמו ממנו ותצביעו, פלורידה!"

גילום נמצא בימים אלה תחת ביקורת - על אף שחקירת השחיתות בעיריית טאלהאסי לא נגעה בו כמעט בשום צורה - לאחר שהתברר שבכל זאת אין ממנים פרנס על הציבור אלא אם כן יש לו לפחות איזה שרץ קטן בקופה. חקירה העלתה כי ראש העיר קיבל במתנה כרטיסים למחזמר המצליח "המילטון" ב-2016 מידיו של סוכן FBI סמוי, שהתחזה לקבלן ויזם המבקש להקים פרויקט גדול בעיר.

התרועעות חברתית של ראש עיר עם אנשי עסקים המבקשים להוציא בעירו כסף וליצור בה משרות אינה מנוגדת לחוק או אפילו חריגה. על פי הדיווחים. גילום בילה יום בחברתו של ה"יזם" הסמוי, והם הפליגו יחד בסירה, ראו משחק בייסבול של המטס וראו את המילטון. הקמפיין של גילום עומד על כך שנסיעתו של גילום לראות את המחזמר עמדה בכללים האתיים של העירייה.


"אחת הערים המושחתות בארה"ב" (צילום: CNN)


טראמפ המשיך ותקף את גילום בראיון על הרקורד שלו בראשות בירת פלורידה, ואמר למראיינת לורה אינגראהם כי העיר ידועה "כמושחתת ביותר בפלורידה ואחת המושחתות בארה"ב". כאמור מתנהלת חקירת FBI בנוגע לשחיתות בעיריית טאלהאסי, ועל אף שטרם נמצא כל קשר לגילום עצמו, הוא מותקף לאורך הקמפיין בהאשמות של עבירות אתיקה.

השניים החליפו עקיצות בטוויטר גם מוקדם יותר אתמול, לאחר שטראמפ שיבח את דסנטיס וציין כי מועמד הרפובליקנים הוא "איש שהתחנך בהארוורד ובייל" ולא "גנב" כמו גילום. גילום השיב כי לנשיא אין אומץ לתייג אותו בציוץ (מה שבטוויטר העברי קוראים "למנשן"). גילום הוסיף כי הנשיא "מיילל מפני שהוא חלש".

דוברת הבית הלבן שרה האקבי סאנדרס סירבה אמש להרחיב בנוגע לטענתו של הנשיא כי גילום הוא "גנב" ואמרה לכתבים, באורח שכאמור אינו תואם למציאות, כי "האיש הזה נמצא תחת חקירת FBI. אני מפנה אתכם לעניין הזה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE