הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זוהו שני המטיילים שנפלו אל מותם בפארק יוסמיטי
השבוע השניים זוהו כבני זוג מהודו שגרו בקליפורניה וטיילו במקומות רבים בעולם. לא ברור מה בדיוק הוביל לנפילה מגובה של 3,500 רגל. "אנחנו לא יודעים לומר בדיוק מה קרה, אנחנו עדיין חוקרים את הנושא. כאשר עולים למקומות עם נופים, אתה לוקח סיכון אישי"

בשבוע שעבר דווח כי 2 בני אדםנפלו מגובה רב אל מותם בפארק הלאומי יוסמיטי בצפון קליפורניה, וכעת מתבררים פרטים נוספים על הטרגדיה. שני ההרוגים זוהו כבני זוג מהודו הגרים בקליפורניה, והם מינאקשי מורת'י בת ה-30 ובעלה, ווישנו וויסוונת' בן ה-29.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מינאקשי מורת'י בת ה-30 ובעלה, ווישנו וויסוונת' בן ה-29 (צילום: פייסבוק)


הם נפלו מנקודת "טאפט", תצפית מוכרת וידועה בפארק שממנה ניתן לראות נופים מרהיבים. כתוצאה מכך, המקום הפך להיות פופולארי בקרב מטיילים רבים, בייחוד בעבור מטרות כמו הצעות נישואין. מדובר בתצפית שנמצאת בגובה של 3,500 רגל, ובשלב זה לא ברור מה גרם לשניים ליפול מנקודה זו.

השניים זוהו ביום שני, אך חקירה נפתחה על מנת להבין את הנסיבות שהובילו לטרגדיה. "אנחנו לא יודעים לומר בדיוק מה קרה, אנחנו עדיין חוקרים את הנושא", מסר ג'יימי ריצ'ארדס, דובר הפארק. קרובי המשפחה של השניים ציינו כי הם התחתנו לפני ארבע שנים בהודו, ומאז הם טיילו במקומות יפים ברחבי העולם, לרבות הגרנד קניון, ניו יורק, פריז, לונדון ועוד. תמונות וסרטונים מתוך המקומות הללו הועלו לדף האינסטגרם של בני הזוג, שזכה ל-13 אלף עוקבים.



כזכור, בחודש ספטמבר נפל אל מותו תומר פרנקפורטר ז"ל, מטייל ישראלי בן 18 שהגיע לקליפורניה כחלק מטיול שלפני הגיוס לצה"ל. יממה לאחר מותו, התברר כי פרנקפורטר ניסה לצלם "סלפי" בתצפית, מעד וצנח אל מותו. על פי הנהלת הפארק, בשלב זה,אין כל כוונה להקים גדר בטיחות שתמנע אירועים כאלה. "כאשר מגיעים לפארק כמו יוסמיטי ועולים למקומות עם נופים מרהיבים, אתה לוקח סיכון אישי", אמר ריצ'ארדס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE