הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ענקית הביגוד והנעלה הפתיעה עם רבעון מעולה, המנייה טיפסה באופן עצום
רשת Under Armour פרסמה את נתוני הרבעון האחרון בו רשמה עלייה מרשימה ברווח ובהכנסה. התחזית הפיננסית לשנה עודכנה, דבר שגרם למנייה לזנק. מאז תחילת השנה, המנייה עלתה ב-25%. הנתונים מרשימים עוד יותר כאשר מבינים שנרשמה ירידה במכירות בשוק המקומי, ועלייה עצומה בשווקים הבינלאומייים

מניית של חברת הביגוד וההנעלה, Under Armour, זינקה הבוקר לאחר פרסום הנתונים הפיננסים של הרבעון השלישי של שנת 2018 (יולי עד ספטמבר). החברה התעלתה על התחזיות של רוב האנליסטים ורשמה רווח והכנסה גבוהים במיוחד. למעשה, הרבעון היה כה מוצלח שהוחלט לשדרג את התחזית השנתית שלה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות של Under Armour בארה"ב (צילום: Shutterstock)


המנייתה טיפסה ביותר מ-23% לאחר ההודעה, ובפועל מדובר בעלייה של 25% מאז החלה שנת 2018. מומחים מסבירים כי Under Armour חווה תחרות קשה מאוד בארה"ב, אך היא רושמת הישגים גדולים מאוד בשווקים הבינלאומיים. הרווח הנקי של החברה במהלך הרבעון האחרון עמד על 1.44 מיליארד דולר, עלייה לעומת 1.42 מיליארד הדולר שציפו. מדובר ברווח של 25 סנט על כל מנייה, וזאת לעומת 12 סנט כפי שציפו האנליסטים.

כאמור, החברה ניצבת מול תחרות קשה בשוק האמריקאי כאשר המתחרות העיקריות שלה הן נייקי, אדידס, ורשת Lululemon. "מדובר במותג שהוא לא ממוקד, וזה גורם לבלבול בקרב הלקוחות, בייחוד בהיבט על המוצרים שלה", מסביר ניל סונדרס, מנהל בחברת GlobalData Retail. עוד אמר סונדרס כי "אומנם לחברה יש מוצרים איכותיים, אבל מדובר במגוון רחב של מוצרים מבלי להתמקד במוצר כזה או אחר", הוא אמר.

ההבדלים בין השוק האמריקאי לשאר העולם באים לידי ביטוי בעיקר ברווח. בשוק המקומי, הרווח ירד ב-2% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. עם זאת, נרשמה עלייה של מעל ל-15% במכירות בשווקים הבינלאומיים. כעת השוק הבינלאומי מהווה רבע מן ההכנסות של החברה, וכלכלנים רבים מצפים שנתח שוק זה רק ילך ויגדל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE