הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חופשה וולקנית: בביקור הבא שלכם בהוואי תראו נופים דרמטיים שיצרו התפרצויות געשיות
בית המלון הקרוב ביותר להר הגעש קילאוואה, שבהוואי, נפתח לאחרונה מחדש ומציע לכם ליהנות ממראות דרמטיים של הנוף שהשתנה לאחרונה, בעקבות ההתפרצויות הגעשיות ורעידות האדמה

הר הגעש קילאוואה, שבפארק הרי הגעש הלאומי של הוואי, הפסיק לפלוט לאבה ואחד מבתי המלון הפופולריים שבסמוך לו נפתח מחדש למבקרים, אחרי שעמד סגור במשך כחמישה חודשים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כך יכולה להיראות החופשה הבאה שלכם בהוואי


אחד ממתחמי האירוח הקרובים ביותר להר הגעש הוא בית המלון, Volcano House, שפתח את שעריו מחדש. זאת, אחרי סדרה של התפרצויות געשיות ורעידות אדמה שהתרחשו בסמוך לו ואילצו את המתחם להיסגר. המתחם נמצא במרחק של כמה צעדים ממרכז המבקרים של הפארק הלאומי וחלק מהחדרים במלון הפופולרי מוקפים בנופים מדהימים של מכתש הלמאומאו, שגדל באופן משמעותי מאז החלה פעילותו הוולקנית של הר הגעש קילאוואה, באמצע חודש מאי.

שביל שנמתח מחוץ למתחם המלון מציע למטיילים מראות דרמטיים של הנוף המשתנה בהתאם להתרחשויות כאמור.

הפארק הלאומי נפתח מחדש בסוף חודש ספטמבר. מתחם בית המלון נבדק על ידי מהנדסים ונפתח מחדש בתחילת החודש שעבר, שבועות ספורים לאחר ששטחים ציבוריים וחנויות נפתחו. כמו כן, נפתחו מסעדת The Rim וטרקלין Uncle George’s, שני מתחמים יפיפיים המצופים חלונות רחבים שמשקיפים אל הנוף.

 ארוחות על רקע נופים דרמטיים של לועות מעשנים, Volcano House


השנת 2012, בית המלון עבר שיפוץ ושדרוג, וזכה לריענון משמעותי מאז 1846. אז הוקמה במקום בקתה ששימשה מטיילים הרפתקנים שביקשו לבקר בשטחו של הר הגעש הפעיל.

בין האורחים שביקרו בבית המלון היו גם המיקרוביולוג הצרפתי, לואי פסטר, הסופר הבריטי, רוברט לואיס סטיבנסון, והסופר האמריקני, מארק טוויין.

מחירי החדרים משתנים בהתאם לתאריך. המחיר לאירוח בחדר הפונה ליער עומד על החל מ-159 דולר והמחיר לאירוח בחדר הפונה למכתש עומד על החל מ-199 דולר.

פרטים: 866.536.7972



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE