הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אוהיו: כומר הכניס להיריון נערת מזבח בת 17
השניים מנהלים מערכת יחסים כבר יותר משנה וביום שישי האחרון דיווחו להורי הנערה כי היא בהריון. הכומר בן ה-45 עצור בערבות של מיליון דולר והושעה מתפקידו הכנסייתיים

כתב אישום הוגש נגד כומר מגלוסטר, אוהיו לאחר שהכניס להריון נערת מזבח בת 17. הנרי כריסטופר פוקסהייבן, 45, מואשם בשמונה עבירות מין שונות, לאחר שבחיפוש בביתו נמצאה בדיקת היריון חיובית וכמה קונדומים משומשים. בהקראת כתב האישום נגדו ביום שלישי האחרון בבית המשפט במחוז את'נס נקבעה לו ערבות של מיליון דולר. הוא הושעה מכל תפקידו בכנסיה ושוהה כעת במעצר בכלא המחוזי בדרום מזרח אוהיו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מערכת יחסים שנמשכה יותר משנה. הנרי פוקסהייבן (צילום: משרד השריף, מחוז את'נס)

פוקסהייבן עומד בראש שתי קהילות סמוכות במחוז את'נס שבשטח האפלאצ'י של אוהיו, מריה הקדושה של הגבעות והצלב הקדוש בגלוסטר. הוא התגורר במתחם הכנסיה בגלוסטר ושם, על פי ההאשמות, ביצע את עבירות המין בנערה. לדברי התובע במשפט, דיוקסיית סטובנוויל שממונה על פוקסהייבן משתפת פעולה עם החקירה.

על פי כתב האישום, פוקסהייבן חיזר אחרי הנערה במשך תקופה ארוכה. הוא היה מיודד עם הוריה והיא נהגה לבקר במתחם הכנסיה לצפות בסרטים. מערכת היחסים בין השניים עלתה שלב כבר לפני שנה כשהחל מגע גופני בין השניים ובאוגוסט האחרון הם הסלימו לכדי יחסי מין מלאים. ביום שישי האחרון סיפרו השניים להורי הנערה כי היא בהיריון ממנו. במוצאי שבת התוודה פוקסהייבן בפני הממונים עליו בכנסיה והם דיווחו עליו למשטרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE