הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות הפיגוע בפיטסבורג, חנות כלי נשק מציעה לחמש את הרבנים בקולורדו
מל ברנשטיין הוא הבעלים של Dragonman, חנות מוכרת בעיר קולורדו ספרינגס. לאחר הטבח בפיטסבורג, הוא מבקש לחלק רובי סער לרבנים, ללא כל עלות. מעבר לכך, הוא מוכן להעביר להם שיעורים בנשיאה ובירי. "אם יש שריפה, אתה ישר תחפש מטף כיבוי. אם מישהו יורה בבית כנסת, אתה ישר תלך להביא AR-15, לא?", הוא אמר

פחות משבוע עבר מאז הפיגוע הקשה בבית הכנסת "עץ החיים" בפאתי פיטסבורג בו 11 בני אדם נרצחו, והבעלים של חנות לכלי נשק בעיר קולורדו ספרינגס רוצה לעשות ככל שביכולתו כדי למנוע מאירוע מתועב כזה לחזור על עצמו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ברנשטיין בחנות שלו (צילום: AP)


אי לכך החליט מל ברנשטיין, הבעלים של החנות Dragonman, לספק רובי סער מסוג AR-15 לרבנים, ללא כל עלות מצדם. "בוא נגיד שפורצת אש בבית כנסת. מה עושים? אתה ישר תלך ותביא מטף כיבוי, לא? אז בוא נגיד שמישהו נכנס אל בית הכנסת ויורה בעולם. מה עושים? אתה ישר תלך ותביא את ה-AR-15 או אקדח, לא?", אמר ברנשטיין השבוע.



ג'ף אדלר, נשיא בית הכנסת "בית התורה" בעיר, סירב בנימוס להצעה של ברנשטיין והסביר: "מדובר בהצעה מאוד נדיבה ובעלת כוונות מעולות, אך ה-AR-15 הוא נשק להשמה המונית. הכל יכול לקרות והחשש שלי הוא שחפים מפשע ייפגעו", הוא אמר. עם זאת, אדלר שוקל כן להצטייד באקדח, וברנשטיין הבטיח לו שילמד אותו כיצד לשאת את כלי הנשק בצורה סמויה.


ברנשטיין, מתוך הראיון שערך עם GQ (צילום: GQ)
 


החנות עצמה נחשבת למתחם ענק מאחר ויש, מעבר לחנות עצמה, שישה מטווחים ומוזיאון צבאי אשר משתרעים על פני 260 אקר. ברנשטיין התראיין מוקדם יותר השנה לעיתון GQ, שם סיפר כי עלות הקמת המוזיאון עמדה על מעל לחמישה מיליון דולר. בראיון זה הוא אף כינה את עצמו כ"איש החמוש ביותר בארצות הברית".


0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE