הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החלה עונת הקניות של החגים, עד חג המולד יירכשו מוצרים ב-124 מיליארד דולר
התחזית של Adobe מעריכה כי יהיה גידול של 14.8% במכירות המקוונות ו-2.7% בחנויות הפיזיות. הניתוח המורכב של הנתונים גם מצביע על המועדים הטובים ביותר לרכוש מוצרים מסוימים. כך למשל, מחירם של בגדים צפוי לרדת ב-22% ב-25 בנובמבר, ב"בלאק פריידי" ניתן יהיה למצוא את הטלוויזיות הזולות ביותר

הראשון בנובמבר מהווה נקודת ציון חשובה בעבור חברות רבות, שכן הוא מסמן את היום הראשון של עונת החגים האמריקאית. לכבוד זה, מחלקת האנליטיקה של חברת אדובי פרסמה את התחזית שלה לפיה תירשם השנה עלייה של 14.8% במכירות המקוונות, והן יגיעו לסך 124.1 מיליארד דולר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תור ארוך מחוץ לסניף של בסט ביי, אשתקד (צילום: רויטרס)


לשם השוואה, בחנויות הפיזיות ישנה ציפייה לעלייה של 2.7% במכירות במהלך תקופה זו. הנתונים נאספו מ-80 מתוך 100 חברות הקמעונאות הגדולות בארה"ב, ועל כן הם נחשבים לאמינים ביותר. עוד צוין בדו"ח של אדובי כי העובדה שישנו יום נוסף בין "סייבר מאנדיי" (יום שני, ה-26 בנובמר) ועד לחג המולד (ה-25 בדצמבר), דבר שיוסיף 284 מיליון דולר במכירות.

אדובי פרסמה גם תחזית של הימים הטובים ביותר לערוך קניות של מוצרים מסוימים. כך למשל, בחג ההודיה כדאי לרכוש מוצרי ספורט כי הם אמורים להיות זולים בעשרה אחוזים מהמחיר שלהם בעשרה החודשים הקודמים. בבלאק פריידי עצמו ניתן לרכוש טלוויזיה שעשויה להיות מוצעת במחיר הנמוך ב-22% מהמחיר הרגיל. צעצועים רצוי לרכוש בסייבר מאנדיי (19% זולים יותר מהמחיר הרגיל) וביגוד ב-25 בנובמר (זולים יותר ב-22%).


הימים שבהם מומלץ לרכוש מוצרים ספציפיים (צילום: אדובי)


בשקלול של המכירות הצפויות בחנויות הפיזיות ובמקוונות, הציפייה היא לעלייה של בין 4.3% ל-4.8% מהשנה הקודמת, אז נרשם שיא של 12 שנים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE