הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שחקן חיזוק לקמפיינים של גילום ואברמס: ברק אובמה
שני המתמודדים השחורים על המושלות שינסו לעשות היסטוריה בפלורידה ובג'ורג'יה מגייסים את הפוליטיקאי השחור הבכיר בהיסטוריה, ארבעה ימים לפני הבחירות

הנשיא לשעבר ברק אובמה יצטרף למטות הקמפיין של המתמודדים אנדרו גילום וסטייסי אברמס, ארבעה ימים לפני הבחירות. גילום, ראש עיריית טלהאסי המתמודד מטעם הדמוקרטים לתפקיד מושל פלורידה, ואברמס, האישה השחורה הראשונה שמועמדת לתפקיד מושלת מטעם מפלגה גדולה ומתמודדת בג'ורג'יה, זקוקים עדיין לכל עזרה אפשרית, בעיקר על רקע תמיכת דונלד טראמפ במתמודדים נגדם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ינסו לעשות היסטוריה. גילום ואברמס (צילומים: מיאמי הראלד, AP)

אובמה,שעצם הבחרו לנשיאות קבע שורה של תקדימים – בראשם הבחירה באדם שחור – הוא אולי הקלף החזק ביותר שיש לגילום ואברמס להציע. היום (שישי) אחר הצהרים הוא יגיע למיאמי לנאום בעצרת בחירות של גילום לצד הסנאטור המכהן ביל נלסון. משם הוא ימשיך צפונה לאטלנטה, שם יפגש עם אברמס, שזכתה אתמול להשתתפות הכוכבת אופרה ווינפרי במסע נקישות על דלתות. שני המתמודדים רצים במסע בחירות צמוד ורווי אמוציות ומקווים שתמיכתו של אובמה תסייע בגיוס הקולות המתלבטים.

סנאטור המדינה לשעבר בפלורידה דוויט בולארד הגדיר את הביקור של אובמה כנקודת מפנה אפשרית: "כדמוקרט רשום וכמי שהיה מעורב בפוליטיקה של הדמוקרטים, המפלגה שלנו לעתים דורשת מידה נוספת של ודאות. אחרת אנשים שואלים 'למה זה לא קרה' או 'למה האיש ההוא לא הגיע לבקר'. אז זה הדובדבן בקצה המומנטום ששולח מסר ברור למצביעי אובמה ב-2008 ו-2012 שזה הזמן לצאת ולהיות חלק מההיסטוריה". אם ינצח, גילום יהיה המושל השחור הראשון במדינה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE