הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו ג'רזי: ארבעה מקרים של חצבת בתוך כשבוע
נציגי מחלקת הבריאות של ניו ג'רזי מזהירים מפני התפשטות המחלה לאחר שאתמול נחשף המקרה הרביעי של הדבקות במחלה בעיר לייקווד מאז השבוע שעבר

ארבעה מקרים של חצבת בתוך קצת יותר משבוע היו מספיק בשביל נציגי משרד הבריאות של ניו ג'רזי כדי להתריע על כך לציבור ולהזהיר מפני הוירוס הכל כך מדבק המועבר דרך מגע ישיר או דרך האוויר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ארבעה מקרים בתוך זמן נחשפו בלייקווד, ניו ג'רזי (ארכיון: גטי אימג'ס)


אתמול נחשף המקרה הרביעי בעיר לייקווד מאז השבוע שעבר כאשר אנשי משרד הבריאות סבורים כי המקרים החדשים הגיעו לאחר שאנשים החולים בווירוס חשפו אחרים אליו והדביקו אותם במיקומים שונים בעיר בין ה-25 ל-31 באוקטובר. לפי משרד הבריאות זו נחשבת התפרצות של המחלה בתוך קהילה.

במקור מחלת החצבת נגרמת בדרך כלל מסיבוכים של מצב בריאותי, כגון התייבשות שנוצרה כתוצאה משלשולים, זיהומים בדרכי הנשימה ודלקת במוח כאשר מי שחולה בה כאמור עשוי להדביק רבים אחרים. הסימפטומים של חצבת מופיעים בדרך כלל בין שבוע לשבועיים לאחר ההדבקות וכוללים חום גבוה, שיעול, נזלת, עיניים אדומות והתפרצות של פריחה על הגוף ועל הפנים, המופיעה ככתמים אדומים שטוחים.


וירוס מדבק המועבר דרך מגע ישיר או דרך האוויר ומתפשט בגוף במהירות (ארכיון: CDC)


ממשרד הבריאות בניו ג'רזי נמסר כי כל מי שחושד בכך שהוא נדבק בוירוס, צריך קודם כל ליצור קשר עם מחלקת הבריאות לפני שהוא פונה לקבלת טיפול רפואי, זאת על מנת לבצע את הסידורים הדרושים לבדיקה המיוחדת ובעיקר כדי להגן על אנשים אחרים והצוות הרפואי מפני חשיפה לווירוס המדבק.

נכון לתחילת חודש ספטמבר האחרון, המרכז לבקרת מחלות ולמניעתן דיווח על 137 מקרים של הדבקות בחצבת במדינות שונות ברחבי ארצות הברית, מה שכבר מהווה עלייה די משמעותית לעומת שנת 2017 כולה אז נספרו 118 מקרים שונים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE