הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אם מפלורידה נעלה את 2 ילדיה במכונית והלכה לעשות "שופינג"
אם לא די בכך שנטשה את הילדים במשך חצי שעה ביום חם, השוטרים שהוזעקו למקום מצאו שקית של סמים. בהמשך התברר כי מדובר במתאמפטמין; האישה נעצרה וצפויה לעמוד לדין על התעללות ואחזקת הסמים

משטרת פורט ריצ'י, עיר הממוקמת כ-30 מייל צפונית לטמפה, עצרה השבוע אם לשני ילדים קטנים לאחר שזו השאירה אותם בתוך מכוניתה עם סמים מסוג מתאמפטמין.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניקול בפינגטון (צילום: משטרת פורט ריצ'י)


על פי הודעת המשטרה, אם המשפחה, ניקול בפינגטון בת ה-24, ערכה מסע קניות לאחר שנעלה את שני ילדיה, בני שנה ו-7, במכונית. כאמור, היא נעצרה והואשמה בשני סעיפים של הזנחת ילדים וסעיף נוסף של אחזקת סם מסוכן.

עוד נמסר כי למשטרה נודע על האירוע רק לאחר שעוברי אורח הבחינו בשני הילדים הקטנים ופנו למוקד החירום המשטרתי, 911. ניידת הוזעקה למקום ואחד השוטרים הצליח למצוא את בפינגטון באחת החנויות הסמוכות. לאחר תשאול קצר, הבינו השוטרים כי הילדים שהו באוטו במשך קרוב לחצי שעה. הטמפרטורה באותה עת, בסביבות השעה 3:00 בצהריים, עמדה על כ-83 מעלות.



"בתוך המכונית נמצאו שני הילדים ביחד עם שקית החשודה כסם. לאחר בדיקת מעבדה, ניתן לקבוע כי מדובר במתאמפטמין", נכתב בדו"ח המעצר. בנוסף, השוטרים דיווחו כי השקית הייתה בהישג יד של שני הילדים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE