הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קנטקי: החשוד ברצח על רקע גזעני כפר באשמה
למרות שעדים שמעו אותו אומר "לבנים לא הורגים לבנים" ולמרות העובדה שתועד כשהוא מנסה להיכנס לכנסייה שרוב מתפלליה ממוצא אפרו-אמריקאי, החליט השבוע גרגורי בוש לכפור באשמה. המשפט בעניינו יחל בינואר, עד אז תנסה התביעה להוכיח כי מדובר בפשע שנאה

גרגורי בוש בן ה-51, הגבר החשוד ברצח שני בני אדם ממוצא אפרו-אמריקני מחוץ לסופרמרקט בעיר לואיוויל, כפר באישומים שהוגשו נגדו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בוש בבית המשפט (צילום: AP)


בשלב זה מנסה התביעה להוכיח כי מדובר בפשע שנאה, וזאת לאחר שרצח את מוריס סטאלארד בן ה-69 מול נכדו ואת ויקי ג'ונס בת ה-67. כזכור, ימים אחדים אחרי האירוע, פורסם כי בוש ניסה להיכנס אל הכנסייה הבפטיסטית הראשונה בעיירה ג'פרסונטאון, דבר שמחזק את המחשבה לפיה אכן מדובר בפשע שנאה.

טיעון נוסף שישמש את התביעה בבניית התיק בתור פשע שנאה הוא העדות שמסר סטיב זינינגר, שסיפר כי אביו ובוש ניהלו קרב יריות בו בוש אמר לו, "בבקשה אל תירה בי ואני לא אירה בך. לבנים לא הורגים לבנים".

בבית המשפט שמע בוש את האישומים נגדו, לרבות שני סעיפי רצח ועשרה סעיפים של סיכון הציבור. עוד נקבע במהלך השימוע הראשוני בעניינו כי בוש ישוב לביהמ"ש ב-15 בינואר לתחילת המשפט. למרות העובדה שינסו להאשימו בפשע שנאה, עורכי דינו טוענים שבוש סובל מבעיות נפשיות קשות. טענת הנגד של התביעה היא שמדובר באדם בעל עבר פלילי אלים, ולפחות פעם אחת נטען נגדו שהוא תקף באופן מילולי על רקע גזעני.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE