הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המועמד הרפובליקני לתפקיד מושל קליפורניה מפגין אופטימיות: "אני מאמין שתהיה הפתעה ביום הבחירות"
הקרב על קליפורניה ממשיך, ימים ספורים לפני שמיליוני בני אדם ברחבי מדינת הזהב יבחרו במושל חדש. ג'ון קוקס מאמין שיצליח לעורר סנצסציה ולהביס את סגן המושל הנוכחי, חרף העובדה שנמצא בפיגור דו-ספרתי בכל הסקרים

ביום שלישי הקרוב עתידות להיערך בחירות האמצע החשובות, ובין מאות המירוצים לבית הנבחרים, לסנאט, לבתי הנבחרים המקומיים ולמועצות המקומיות, בקליפורניה יבחרו גם מושל חדש לאחר שג'רי בראון יסיים את הקדנציה השנייה שלו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניוסאם וקוקס (צילום: Getty Images)


סגנו של בראון, גווין ניוסאם, הוא המועמד הדמוקרטי לתפקיד הנכסף, ויריבו הרפובליקני הוא ג'ון קוקס, שעד כה נמצא בפיגור דו-ספרתי בכל הסקרים. אך המספרים לא גורמים לקוקס להישבר, ואם להאמין למה שאמר ביום שישי בעמק סן פרננדו ("הוואלי"), יתכן שהוא יהיה זה שיושבע לתפקיד ויעבור לבירה, סקרמנטו.

"כבר בחודש יוני, במהלך הפריימריז, אמרו שאין לי סיכוי ובכל זאת הצלחתי להפתיע. אני מאמין שתהיה הפתעה ביום שלישי, ביום הבחירות. אני חושב שלתושבי קליפורניה נמאס כבר ממחירי הדלק והדיור הגבוהים, מבתי ספר שלא מתפקדים ומכבישים פקוקים", אמר קוקס במהלך עצרת תמיכה בשכונת פקוימה.

קוקס גם לא שכח לתקוף את ניוסאם על תמיכתו בפרויקט הרכבת המהירה שאמורה לחבר את סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס: "בתור מושל, אשים סוף לפרויקט הרכבת שאמור לחצות את קליפורניה. הוא חרג מהתקציב, העבודות מתעכבות ובכל יום הפרויקט עולה מיליוני דולרים שהיו יכולים לסייע בשדרוג הכבישים", אמר קוקס.


בחישוב הממוצע של חמשת הסקרים האחרונים של מירוץ זה, ניתן לראות כי ניוסאם מוביל עם 53.3% ואילו קוקס מקבל 36.4% מן הקולות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE