הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שתי חברות גדולות שהביעו עמדה נחרצת לקראת בחירות האמצע
לא הרבה חברות לוקחות עמדה פוליטית ברורה אבל חיפוש של אלה שכן עשו זאת לקראת בחירות האמצע מוצא את פטגוניה ובן אנד ג'ריס שמביעות בגלוי את תמיכתם לאחד מהצדדים, רק אל תספרו לטראמפ איזה צד זה

לקיחת עמדה פוליטית יכולה להיות מהלך מסוכן למדי אם אתה בעלים של חברה גדולה במשק, אך מסתבר שיש כאלה שלא פוחדות להצהיר בעד מי הן כאשר חלק מהאג'נדה יכולה גם להגיע בדמות תמיכה גלויה במועמדים לקראת בחירות האמצע.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות של פטגוניה, חברה שבסיסה בקליפורניה. "יותר מדי מונח על הכף", אמרו בחברה כדי להסביר את מעורבותם הפוליטית (צילום: פטגוניה)


שתי חברות עשו את הצעד האמיץ בתקופה המובילה לבחירות שייערכו בעוד יומיים כאשר המהלך הבולט ביותר שייך ללא ספק לחברת הגלידות הידועה, בן אנד ג'ריס. החברה ידועה כאחת שלא מתביישת להצהיר על נטיותיה הפוליטיות שהן כיום בעיקר התנגדות לטראמפ, תרתי משמע כפי שממחישה הגלידה החדשה שהושקה לפני מספר חודשים בטעם שזכה לשם "Pecan Resist".

הבחירה בשם נועדה כדי להדגיש את התנגדות החברה לפעולות ממשל טראמפ בעיקר בעניין ההגירה, אפליה וגם בכל הקשור לסביבה. "הטעם החדש תומך בארבעה ארגונים הפועלים למען עתיד שוויוני יותר ומתנגדים בצורה שלווה למדיניות הרגרסיבית והמפלה של ממשל טראמפ", הסבירו בבן אנד ג'ריס את עמדותיהם ואת הסיבה לתרומה של 25 אלף דולר שהעניקו לכל אחד מארבעת הארגונים.

חברה נוספת שנוטה לצד ההפוך מטראמפ היא חברת ההלבשה "פטגוניה", אך אצלה העמדה היא יותר פוליטית מאשר חברתית. החברה המשווקת ביגוד לטיולים וספורט אתגרי הביעה תמיכה בשני מועמדים דמוקרטים לקראת בחירות האמצע, ג'קי רוזן שתנסה להדיח את סנאטור מדינת נבאדה, דין הלר מכסאו והסנאטור של מדינת מונטנה מאז 2007, ג'ון טסטר שינסה להדוף את הניסיון של המועמד הרפובליקן מאט רוזנדלה לרשת את כסאו.


הגלידה המדוברת על רקע הבית הלבן (צילום: בן אנד ג'ריז)


"נבאדה ומונטנה הן שתי מדינות בהן לפטגוניה יש היסטוריה ארוכה של הישגים בשימור דברים חשובים ושתי מדינות בהן מונח יותר מדי על הכף בשביל להישאר שקטים", הסבירו בחברה והוסיפו כי התמיכה הגלויה אותה הם מביעים בפעם הראשונה מגיעה עקב "האיום הדחוף וחסר התקדים על האדמות הציבוריות והמים שלנו".



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE