הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יומיים לאחר פרסום התמונה, משטרת ניו יורק עצרה את מציירי צלבי הקרס
החשודים הם צעירים בני 17 ו-18 שתועדו בשעת מעשה על ידי מצלמות אבטחה ברחוב גארדן פלייס בברוקלין הייטס. זהו האחרון בשורת מקרים ברחבי העיר והארץ, פחות משבועיים לאחר הטבח בפיטסבורג

משטרת ניו יורק הודיעה כי שני נאשמים בציור צלבי קרס על בתים בברוקלין נעצרו. מפקד הבלשים של המשטרה העירונית, דרמוט שיי, הודיע על כך ביום שני אחר הצהריים. "שני אנשים נמצאים כעת במעצר בנוגע לכתובות האנטישמיות בברוקלין הייטס. תודה לכם #כוחהמשימהלפשעישנאה על מאמציכם ועל שהוכחתם פעם נוספת כי אין מקום לשנאה בשום מקום בניו יורק שכן אתם תיתפסו".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'אריק ווילטשייר. מה מניע את הצעירים הללו לאחרונה? (צילום אבטחה: באדיבות משטרת ניו יורק)


המשטרה הודיעה כי ג'אריק ווילטשייר בן ה-18 ודאול מולטרי בן ה-17 הם הנערים שנלכדי במצלמות האבטחה בברוקלין הייטס ב-30 באוקטובר. ווילטשייר ומולטרי מואשמים שציירו מספר צלבי קרס על דלתות מוסכים ובתי מגורים ברחוב גארדן פלייס, בין הרחובות ג'וראלמון וסטייט. השלושה מואשמים כל אחד בשלושה סעיפים של הטרדה בנסיבות מחמירות של פשע שנאה.

האירוע בסוף החודש שעבר הוא רק האחרון בשורה של מקרים במוקדים שונים ברחבי העיר והארץ. משטרת ניו יורק עודנה מחפשת אחר ארבעה חשודים בחילול מצבת זיכרות לאתר קבורה אפרו-אמריקאי קדום שהושחת בדרום מנהטן בשבוע שעבר.


מעשה קונדס בטעם הכי גרוע שיכול להיות? משיכת תשומת לב? או משהו חמור יותר?


"מה שראינו בחודש האחרון הוא עליה בפשעי השנאה האנטישמיים, בייחוד ציור צלבי הקרס על בניינים בחלקים שונים בעיר", אמר שיי, "פשעי שנאה אנטישמיים הם בערך מחצית מכל פשעי השנאה שאנחנו רואים בעיר ניו יורק".

בליל חמישי, אדם בשם ג'יימס פולייט, בן 26, חרט את המשפט "להרוג את כל היהודים" על מדרגות בית הכנסת יוניון שבפרוספקט הייטס. הוא נעצר למחרת. שני האירועים באו רק ימים ספורים לאחר הטבח בבית הכנסת "עץ חיים" בפיטסבורג, בו נהרגו 11 בני אדם ונפצעו עוד שישה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE