הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גל האנטישמיות נמשך: צלב קרס רוסס על בית בלאס וגאס
הבוקר התעוררה שרה עטיה למראה מזעזע: צלבי קרס רוסס על דלת ביתה, בנוסף לכיתוב "הייל היטלר". עטיה מסרבת להישבר בעקבות האירוע וכתבה בפייסבוק: "אני מסרבת להיות קורבן לבריונות, אני מסרבת שינסו להפחיד אותי ואני מסרבת לקבל את ההתנהגות המגעילה הזו!"

גל המעשים האנטישמיים ברחבי ארצות הברית ממשיך להכות, והפעם בלאס וגאס, שם נערך בסוף השבוע הקודם עצרת לזכר 11 הנרצחים בפיגוע בבית הכנסת "עץ חיים" בפיטסבורג.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דלת הבית (צילום: פייסבוק)


שרה עטיה, תושבת העיר, טוענת שקמה בבוקר יום שני כדי להתקשר אל הארץ, וכשיצאה החוצה לשתות קפה היא נדהמה לגלות כי אלמונים ריססו על דלתה צלבי קרס והמשפט "הייל היטלר".

"לא עשינו שום דבר רע!", פתחה עטיה את הפוסט שרשמה בדף הפייסבוק שלה. "אני לא דוחפת את האמונות שלי על אף אחד ואני מכבדת את כל הדתות, יהודים, נוצרים, בודהיסטים ואפילו מוסלמים", היא המשיכה, "אני מסרבת להיות קורבן לבריונות, אני מסרבת שינסו להפחיד אותי ואני מסרבת לקבל את ההתנהגות המגעילה הזו!".

עטיה לא שכחה גם לומר כמה מילים על אותו אדם שצייר את סמלי הנאציזם על דלתה: "לבן אדם המטונף שעומד מאחורי המעשה, תיזהר! אני לא יודעת מי אתה ואני לא ארד לרמה שלך, אבל ה' שומר עלינו", היא סיכמה. בהמשך עדכנה כי חוקרי משטרת לאס וגאס הגיעו לביתה, כמו גם אנשי מז"פ שעשויים לסייע באיתור האדם או אנשים שעמדו מאחורי המעשה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE