הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רכשה את הכרטיס במקרה וכמעט איבדה אותו: הסיפור המדהים של הזוכה המאושרת ב-344 מיליון דולר ב"פאוורבול"
לריין ווסט הייתה עלולה לפספס את הזכייה הגדולה שלה אילולא הייתה מקבלת הודעת טקסט מחברה אשר אמרה לה לבדוק את המספרים. לאחר מכן היא חשבה שלא זכתה בדבר לאחר שהזינה תאריך שגוי למערכת. בסופו של יום היא שלשלה קרוב למאתיים מיליון דולר לכיסה, איתם הקימה עמותה לזכר נכדה שנפטר

לריין ווסט, תושבת איווה בת 51, הגיעה במהלך יום שני למשרדי "פאוורבול" במדינה לאחר שהיא ואדם נוסף זכו בפרס הראשון בהגרלה. כל אחד יזכה לסכום עצום של 344 מיליון דולרים, אך ווסט סיפרה כיצד כמעט איבדה את הכרטיס הזוכה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



ווסט סיפרה כי ביום שישי, ה-26 באוקטובר היא עברה לבית חדש וביקשה מאחותה לעזור לה עם המעבר. בשלב מסוים, השתיים נסעו לחנות נוחות באזור כדי לקנות קפה ומשהו לאכול, ו-ווסט השתכנעה לרכוש כרטיס להגרלה שאותו היא שכחה בתוך המכונית של אחותה. כעבור יומיים, ווסט קיבלה הודעת טסקס מחברה שלה ששאלה אם היא זכתה בלוטו, וזאת מכיוון שדווח כי ישנם 2 זוכים, אחד מאיווה ואחד נוסף מניו יורק.

ווסט כלל לא זכרה כי ההגרלה נערכה, ולא הצליחה לזכור מה עשתה עם הכרטיס. כעבור שעות ארוכות, היא נזכרה שהשאירה את הכרטיס במכונית, ועל כן ביקשה מאחותה לצלם את הכרטיס ולשלוח לה. ווסט ניגשה למחשב, רשמה את המספרים שהיו על גבי הכרטיס שלה וקיבלה הודעה שלא זכתה בדבר. למרות האכזבה מכך, ווסט הבחינה בטעות שעשתה: היא הכניסה את תאריך ההגרלה הלא נכון. אחרי שהכניסה את כל הנתונים בשנית, ווסט גילתה שהיא בחרה בכל המספרים הנכונים, לרבות מספר ה"פאוורבול".

כעת, לאחר שקיבלה את סכום הזכייה הגדול, ווסט מתכננת לקנות לעצמה מכונית חדשה ולצאת למספר חופשות. היא כבר הספיקה לפרוש מעבודתה, והיא סיפרה שהיא נרגשת לסייע לחבריה ולמשפחתה. היא אף פתחה עמותה על שם נכד שלה שנולד פג ונפטר כעבור יממה, והיא מקווה לעשות כמה שיותר טוב עם סכום הכסף העצום. 

לאחר שניתנה לה האפשרות לקבל את כל הסכום בתשלומים (343.9 מיליון דולר) או את הכל בתשלום אחיד של 198.1 מיליון דולר, בחרה ווסט בתשלום יחיד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE