הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: ויכוח קולני הפך לקטטה בין מורה לתלמידו
מורה למוסיקה בשנות השישים לחייו החל להתקוטט עם תלמידו, בן 14 בלבד, לאחר שזה החל לגדף אותו ואף זרק לעברו כדורסל. הדעות בקרב ההורים והתלמידים חלוקות: יש הטוענים שמדובר בתגובה טבעית ויש הטוענים שהמורה ידוע בתור אדם אגרסיבי. חקירה נפתחה, המורה ישוב לביהמ"ש בשלהי חודש נובמבר

ביום שישי האחרון עצרה המשטרה את מרסטון ריילי בן ה-64, מורה למוסיקה בבית הספר "Maywood Academy" בעיר מייווד, הממוקמת דרומית למרכז העיר לוס אנג'לס, בעקבות סרטון שהופץ ברשתות החברתיות בו נראה ריילי מכה תלמיד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך הסרטון שצולם (צילום: פייסבוק)


על פי התלמידים שנכחו בכיתה, ויכוח קולני התפתח בין ריילי לבין תלמיד בן 14, ככל הנראה על רקע קוד הלבוש של המוסד הלימודי. "אני חושב שזה אשמת שניהם. פחדתי בשביל הילד, אבל גם בשביל המורה", אמר תלמיד שנכח בכיתה. התלמיד שהתקוטט עם המורה נלקח לבית החולים לאחר האירוע.

בסרטון שפורסם ניתן לראות את הנער כשהוא מתגרה במורה, מקלל אותו על רקע גזעני ואף זורק לעברו כדורסל. "זה די הפריע לי שזה גלש לרקע הגזעני", סיפר תלמיד אחר. כאמור, המשטרה עצרה את ריילי בעקבות האירוע, אך כעת ישנן דעות חלוקות לגבי האשמה בקרב הורי התלמידים. יש שסיפרו כי מדובר בתגובה טבעית של בן אדם, ומאידך טוענים שריילי ידוע בתור מורה אגרסיבי והנהלת המקום הייתה צריכה לדעת שאירוע כזה עלול לקרות. 




דף תרומות באתר GoFundMe נפתח במטרה לאסוף כספים בעבור ריילי. חרף העובדה שהמטרה הראשונית הייתה 50 אלף דולר, בתוך שלושה ימים בלבד תרמו 4,180 בני אדם והגיעו לסכום העולה על 100 אלף דולר. הכסף נועד לסייע לריילי, ששוחרר במהלך יום שבת לאחר ששילם דמי ערבות. הוא ישוב לבית המשפט בסוף חודש נובמבר, ומשטרת לוס אנג'לס עדיין חוקרת את האירוע. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE