הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיסיסיפי: לבש חולצה גזענית ביום הבחירות ושילם על כך מחיר
עובד של בית חולים בממפיס פוטר לאחר שצולם עם חולצה בעלת מסר גזעני במיוחד כאשר הגיע לקלפי בעיר מגוריו ביום הבחירות.

כאשר קלייטון ג'ון היקי, תושב העיר אוליב בראנץ' במיסיסיפי ושוטר לשעבר במשטרת ממפיס החליט לצאת לקלפי השבוע עם חולצה מאוד שנויה במחלוקת, הוא כנראה לא לקח בחשבון שזה עלול להביא לפיטוריו מבית החולים בו הוא עובד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מצביעים אחרים שהתקשו להתעלם מהמסר הבוטה צילמו את היקי והעלו לרשתות החברתיות תמונות שלו לובש חולצת טריקו לבנה כאשר במרכזה ניתן לראות את דגל הקונפדרציות, סמל גזעני מימי העבדות עם חבל תלייה מוטבע עליו לצד הכיתוב "Mississippi Justice".

מעסיקיו של היקי בבית החולים "Regional One" בממפיס התוודעו לגילוי הגזענות שלו ופיטרו אותו באופן מיידי. "ב-7 בנובמבר גילינו תמונה שהסתובבה ברשתות החברתיות ובה מופיע מי שזוהה כעובד של בית החולים", צייצו אתמול אנשי "Regional One" בחשבון הטוויטר של בית החולים, "חקירתנו בעניין הסתיימה היום ומה שלמדנו הוביל לפיטוריו של העובד".

בהצהרה הרשמית של בית החולים לא נמסר שמו של העובד, קלייטון ג'ון היקי, שזוהה לפי הפרופילים שלו ברשתות החברתיות. "אנו מחפשים לאמץ סביבת עבודה בטוחה ומוגנת עבור כולם", נמסר עוד מבית החולים, "צורות התנהגות הנוגדות עקרונות אלו הן בלתי מקובלות ולא תהיה סובלנות כלפיהן".

 

 

תושבים אחרים שהגיעו לעמדות ההצבעה הממוחשבות בעיר אוליב בראנץ' הגיבו בזעם על היקי וחולצתו: "הייתי שם עם הבנים שלי", סיפרה אחת המצביעות, "והייתי מזועזעת ונגעלת, כמו כולם. אני מתחרטת שלא אמרתי משהו, אך לא רציתי שיקבל תשומת לב. הוא לא מייצג את הרוב בעיר שלנו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE