הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חסרי בושה: תלמידי תיכון בוויסקונסין הצדיעו במועל יד מול בית המשפט
אם לא די בגל האנטישמית שפוקד את ארה"ב, במהלך סוף השבוע נודע כי עשרות תלמידי תיכון הצטלמו בעת שחיקו את ההצעדה הידועה לשמצה של תנועת הנאציזם. אחד הצעירים הבודדים שלא הסכים להשתתף: "אני ידעתי מהם הערכים שלי, ולכן לא הייתי מוכן להצדיע בעד משהו שאיני מאמין בו"

אנשי משרד החינוך בעיר באראבו (Baraboo) שבוויסקונסין פתחו השבוע בחקירה שפורסמה בסוף השבוע בטוויטר ובה נראית קבוצה גדולה של תלמידי תיכון מקומי כשהם מצדיעים במועל יד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התמונה, שזכתה לאלפי שיתופים ברשת החבתית, מראה כ-50 תלמידים כשהם לבושים בחליפות ועומדים על המדרגות בכניסה לבית המשפט המקומי, כאשר רובם מצחקקים ומרימים את יד ימין בדומה להצדעה הנאצית. "אפילו הצלחנו לשכנע ילד שחור להרים את ידו", נכתב בציוץ שפורסם עם התמונה.

עיתונאי מקומי שוחח עם אחד התלמידים, שהזדהה כג'ורדן בלו, נער שלא שיתף פעולה עם שאר חבריו לספסל הלימודים. "התמונה המדוברת צולמה במהלך נשף הסיום שלנו. כמו שרואים בתמונה, ממש לא היה לי נוח עם מה שקרה. לא יכולתי לעזוב כי הכל קרה בתוך חמש שניות. הצלם אמר לנו לעשות את התנועה הזו, אבל אני ידעתי מהם הערכים שלי, ולכן לא הייתי מוכן להצדיע בעד משהו שאיני מאמין בו", הוא אמר.

 

 

בלו אף ציין כי הוא "תלמיד של תיכון זה, וחבריי לכיתה מתעמרים בי מאז ימי חטיבת הביניים, אני נאבק בזה כל חיי", הוא סיכם. היום, לאחר פרסום התמונה, שיגרה האחראית מטעם משרד החינוך במחוז, לורי מולר, מכתב בהול להורים ובו הסבירה כי מדובר "בתנועות ידיים שאינן הולמות". היא אף ציינה כי התמונה לא צולמה בשטח ביה"ס או בפעילות הנתמכת ע"י בית הספר. עוד אמרה כי "חקירה נפתחה ע"י משרד החינוך, ולא שללנו כל פעולה, לרבות פנייה למשטרה, כדי לטפל בבעיה חמורה זו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE