הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נופים צבעוניים: בואו לצפות במראות השלכת המרהיבים שכבשו את קליפורניה
הכתבה הבאה מציעה טיול של סוף שבוע, עם שלוש עצירות במקומות בהם תוכלו לצפות בשלכת המפורסמת של האזור. יש להתעדכן במצבו של כל אזור לפני שאתם יוצאים לדרך

בזמן שלהבות אש משתוללות באזורים שונים בקליפורניה, ישנם מקומות בטוחים עם עצים שעומדים בשלכת צבעונית מרהיבה, אליהם האש לא הגיעה. ההצעה הבאה כוללת שלושה מקומות כאלה, אותם תוכלו לשלב בטיול סוף השבוע הקרוב שלכם. יש להתעדכן במצבו של כל אזור לפני שיוצאים לדרך, על מנת לוודא שהוא אכן בטוח ונמצא הרחק מטווח השריפות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עלים אדומים באזור גלן אוק, קליפורניה

גלן אוק
כ-80 מייל ממזרח מרכז העיר לוס אנג'לס, נמצא אזור גלן אוק. העצים באזור, שנמצא בגובה 4,734 פיט במחוז סן ברנרדינו, נמצאים כעת במלוא הדרם. אם מטפסים אל אזור אגם Arrowhead, שנמצא בגובה של 5,174 פיט, אפשר לזכות בתצפית עוצרת נשימה על מרבד העצים המכסים את המרחב, עד האופק.

אם תרצו פרוסת פאי תפוחים עם צבעי השלכת שלכם, תוכלו לטייל כמאה מייל מגלן אוק, אל עבר Julian in the Cuyamaca Mountains. המקום צפוי להיות עמוס בסופי שבוע.

יוסמיטי ואלי
אם אתם מוכנים לנסוע רחוק יותק, תמצאו את עצמכם נהנים מאוצר טבע גלום, לאורך נהר Merced, ביוסמיטי ואלי. האזור נגיש כמעט תמיד, ללא קשר למזג האוויר. מה שתורם למופע הם עצי האלון השחורים ועצי הצפצפה.

צ'יקו
צבעי השלכת של קליפורניה ידועים בעיקר בזכות מופע העצים המרהיבים שבאזור צ'יקו. אך המצב השתנה נוכח סכנת התפשטות השריפות אל האזור. כעת, תושבי העיר אולצו להתפנות. האזור מאכלס את אחד הפארקים העירוניים הגדולים ביותר בארצו הברית, המתפרש על פני שטח של 3,600 אקרים.

שלל גוונים של עלי שלכת ממתינים לכם בסוף השבוע הקרוב

האזור מהווה חלק ממסלול הנדידה של מיליארדי ציפורים שנודדות מעליו מדי שנה, כשהן עושות את דרכן מאלסקה אל אזור פטגוניה, שבדרום אמריקה. בהמשך לכך, המטיילים באזור יכולים ליהנות מצפייה בציפורים במקביל למראות המרהיבים של העצים בשלכת.

יש להדגיש, כי לפני היציאה לטיולי הסתיו האמורים עליכם להתעדכן בתנאי האזור אליו מעוניינים להגיע. גלשו לאתרי האינטרנט הרלוונטיים וודאו, כי האזור בטוח ולא נמצא בטווח השריפות הפוקדות את קליפורניה בימים אלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE