הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא לבני אדם בלבד: Petco תציע אוכל בריא לחיות מחמד
רשת החנויות הענקית הודיעה כי החל מינואר הקרוב היא רק מוצרי מזון לכלבים וחתולים העשויים מרכיבים טבעיים בלבד, במהלך ראשון מסוגו בקרב הרשתות הגדולות לחיות מחמד בארה"ב

המודעות לתזונה בריאה נכנסת גם לשוק המזון של חיות מחמד ובתקופה האחרונה מכירות של מאכלים טבעיים עבור כלבים וחתולים עולה בקצב גבוה למדי. הראשונה להגיב לעניין מבין הרשתות הגדולות של מוצרים לחיות מחמד בארה"ב היא Petco.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

רשת החנויות המונה כ-1,500 חנויות בארה"ב ובפורטו ריקו ומוכרת מוצרים גם דרך אתר האינטרנט שלה, הודיעה אתמול כי בקרוב תפסיק לחלוטין מכירה של מוצרי מזון המכילים חומרים משמרים או צבעים וטעמים מלאכותיים. מנכ"ל הרשת רון קוחלין הסביר: "אנו מוודאים שאנחנו תמיד לוקחים את העמדה הגבוהה בכל הקשור לתזונה".

מכירות של מוצרי מזון טבעיים לחיות מחמד צמחה בשנה שעברה בארצות הברית ב-4%, זאת בהמשך לנתונים שנמצאו בין השנים 2013-2017 אז המכירות הוכפלו והסך הכולל שלהן מתוך כל השוק של מזון לחיות מחמד ברחבי האומה עמד על 6.5%. זה עדיין נתח קטן מהשוק, אך לאור העובדה שאמריקאים הוציאו בשנה שעברה 69.5 מיליארד על חיות המחמד שלהם, לפי איגוד מוצרי חיות המחמד בארה"ב, זה עדיין נתח משמעותי למדי.

לפי מנכ"ל Petco, מוצרים הכוללים רכיבים מלאכותיים יחלו לרדת מהמדפים בינואר הקרוב כאשר כל מה שלא יימכר עד חודש מאי ייתרם למקלטים לבעלי חיים. Petco מוכרת מוצרים לא טבעיים בהיקף של כ-100 מיליון דולר לשנה, שלפי המנכ"ל מהווה חלק קטן מסך המכירות של כל מוצרי החברה שרובם אינם כוללים רכיבים מלאכותיים.

 

אוכל בריא יותר לחיות המחמד (צילום: Shutterstock)

אחד מהחסרונות של הגישה החדשה יכול להיות העובדה שחלק מהספקים העובדים עם Petco כעת, לא יעבדו איתם יותר, אך ספקים אחרים כמובן ישנו את המוצרים שלהם כדי להתאים אותם לקו הבריאותי החדש של רשת החנויות הענקית.

קוחלין הוסיף כי השלב הבא של המהפך התזונתי ברשת יהיה אספקת מזון ללא רכיבים מלאכותיים גם עבור בעלי חיים אחרים מלבד כלבים וחתולים. מעבר לכך ב-Petco כבר הודיעו על שיתוף פעולה עם חברת "JustFoodForDogs" שיאפשר להם להציע בחנויות שלהם אוכל טרי לכלבים מדי יום. במסגרת המהלך הזה יוקמו מטבחים בהם יבושל האוכל הטרי בכ-500 מחנויות Petco.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE