הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עניינים בוערים: מה שעוללו השריפות המשתוללות למפורסמים ולבתיהם וכיצד הם עוזרים לנפגעים
מיילי סיירוס שמחה שהיא וחיות המחמד שלה יחד; טורי ספלינג ושבעת בני משפחתה מצאו מקלט אצל ג'ני גארת'; קים קרדשיאן וקניה ווסט שכרו צוות לוחמי אש פרטי על מנת למנוע מהאש להתפשט לבתי השכנים

נקווה שחברות הביטוח לא יקרסו נוכח התביעות שצפויות להגיע אליהן בקרוב, בעקבות שלל נכסים יוקרתיים במיוחד, שנפגעו בשריפות המשתוללות באזור קליפורניה. בשלב מסוים, בסוף השבוע החלו השריפות להתפשט אל עבר השכונות מליבו וקלבאסאס, שם גרים לא מעט מפורסמים, שנאלצו להתפנות מבתיהם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליידי גאגא באה להעלות את המורל
ליידי גאגא באה להעלות את המורל

בימים האחרונים, לצד הידיעות בכלי התקשורת, מפורסמים רבים משתפים בתמונות ובעדכונים על מצב הנכסים שלהם. מי מהקוראים שעדיין לא התעדכנו ברשימת הנכסים שנפגעו מוזמנים להמשיך לקרוא.

את אחת התמונות של בית שנשרף עד היסוד העלה השחקן, ג'רארד באטלר, בחשבון האינסטגרם שלו. בצילום נראים השרידים המפוחמים של הבית במליבו ומתחתיו כתב באטלר, שהוא מודה ללוחמי האש על המאמצים הנמרצים שלהם להתמודד עם האש וקרא לכל מי שיכול לתמוך באנשים האמיצים האלה.

מיילי סיירוס פונתה גם היא מביתה ושיתפה את העוקבים ברשתות החברתיות בקושי הרב שהיא חווה. עוד הוסיפה סיירוס, שהיא והחיות שלה יחד ושכולם בריאים ושלמים. זה מה שחשוב.  

גם ליאם המרסוורת', ניל יאנג, רובין ת'יק וקמיל גרמר נמצאים ברשימת המפורסמים שאבדו את בתיהם ללהבות.

השחקן, מרטין שין, ואשתו, ז'נט, היו גם הם בין המפונים. בני משפחתם ניסו ליצור עמם קשר במשך כמה שעות, אך ללא הצלחה. בנו של שין, השחקן צ'רלי שין, צייץ בטוויטר שהוא לא מצליח לאתר את ההורים שלו. בסופו של דבר, נמצאו בני הזוג באזור זומה ביץ', עדכנו את כולם שהם בסדר וספרו שהם בטח צפויים לבלות את הלילה במכונית.

גם הבימאי סקוט דריקסון איבד את ביתו ושיתף בצילומים של שרידים שרופים בטוויטר: "אני המום מכמויות האהבה והתמידה שאנו מקבלים. תודה לכל מי ששלח לי הודעות ולעשרות האנשים שהציעו לנו להישאר אצלם. אנחנו מבורכים ואסירי תודה על כך שכולנו בריאים, שלמים ואהובים כל כך".

מה שנשאר מביתו של ג'רארד באטלר
מה שנותר מביתו של באטלר

בינתיים, קייטלין (ברוס) ג'נר הודיעה למעריצים שביתה לא נשרף, למרות דיווחים מוקדמים לפיהם היא איבדה את ביתה במליבו. ג'נר כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "זה היה נורא שם במליבו. אפשר לראות את הגבעות חרוכות לגמרי. אנחנו ברות מזל".

קים קרדשיאן התפנתה מביתה בקלבאסאס יחד עם משפחתה, כשהאש שהחלה להתפשט בכוון האחוזה שלה ושל בעלה, קניה ווסט. ביתם נמצא בקצה רחוב ללא מוצא וגובל בשדה פתוח. כך שאם הבית שלהם יעלה בלהבות האש יכולה להתפשט בקלות אל בתי השכנים שמתגוררים בסמוך. בהמשך לכך החליטו בני הזוג להיעזר בצוות לוחמי האש הפרטי שלהם על מנת לכבות את השריפה ובכך להציל את בתיהם של השכנים.

ליידי גאגא, קורטני קרדשיאן, קלואי קרדשיאן, אורלנדו בלום, ג'סיקה סימפסון, קים בייסינג'ר, טורי ספלינג ועוד כוכבים רבים אחרים נאלצו גם הם להתפנות מביתם. ספלינג ושבעת בני משפחתה מצאו מקלט אצל הכוכבת, ג'ני גארת', חברתה לסדרת הטלוויזיה הפופולרית משנות ה-90 "בוורלי הילס 90210".

בינתיים, ניצלה ליידי גאגא את הזמן הרחק מביתה, שבמליבו, והגיעה להביע תמיכה במקלט הקהילתי של הצלב האדום. שם נמצאות משפחות שפונו מבתיהם, עמן היא חלקה מסרים של אחדות והזדהות ועודדה את הניצולים להיעזר אלה באלה על מנת להתעודד.

הצילום שהעלה ליאם האמרסוורת' לחשבון האינסטגרם שלו
צילום מביתו ההרוס של ליאם המסוורת'


גם ג'סטין ביבר, סנדרה בולוק, אלן דג'נרס ועוד כוכבים לקחו חלק בעזרה ללוחמי האש, לבעלי החיים ולמי שנפגעו כתוצאה מהשריפות. ביבר ביקר במקלט קהילתי בלוס אנג'לס על מנת לרומם את רוחם של הנפגעים מהאש השוהים במתח.

קלואי קרדשיאן שפונתה מביתה פנתה הישר לסניף הקרוב של רשת בתי המרקחת, CVS, ורכשה בקבוקי מים, טיפות עיניים וחטיפי גרנולה עבור לוחמי האש. "אני כאן ב-CVS קונה בעצם את כל מה שיש להם במלאי", שיתפה קרדשיאן בחשבון האינסטגרם שלה".

דג'נרס הודיעה בתכניתה, שהיא תרמה 100,000 דולר למחלקת כיבוי האש של לוס אנג'לס ובולוק הודיעה שהיא תרמה 100,000 דולר לאחד מארגוני צער בעלי חיים.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE