הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לגור איתו גרסת הדוגמנית והראפר: בלה חדיד והראפר דה וויקנד עושים את הצעד הנכון
למרות שהשניים נוסעים הרבה בכל רחבי הגלובוס ולוחות הזמנים שלהם עמוסים, הם החליטו על העיר בה ימצאו דירה שתשמש להם בית משותף. אנו נשארים במצב האזנה לקראת הצעד הבא

הזוגיות של הדוגמנית, בלה חדיד (22), והראפר, אייבל סטפאייה המכונה "דה וויקנד" (28), עושה צעד גדול קדימה, עם המעבר של השניים לגור יחד. אם העניינים בין השניים יתפתחו כשורה, אנו יכולים לצפות מה יהיה הצעד המשמעותי ביניהם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




כזכור, למערכת היחסים הזו היה סיבוב קודם בשנים 2015 ו-2016. אז חדיד לא היתה שותפה לדירה של דה וויקנד. בסיבוב הנוכחי, הם מפגינים אהבה חזקה מתמיד. הם מבלים יחד הרבה, עד שהמעבר לגור יחד אכן הגיוני.

מקורב לשניים סיפר שהוא ביקש ממנה לעבור לגור איתו ושהיא, כמובן, הסכימה. עוד הוסיף המקרוב, כי היא הרגישה שזה הצעד הבא הנכון למערכת היחסים שלהם. למרות שלוח הזמנים של שניהם עמוס וששניהם נוסעים בכל רחבי הגלובוס, הם החליטו שניו יורק תהיה הבית המשותף שלהם. הם כבר החלו לבדוק דירות בעיר, על מנת ששניהם יעבור לאותו בית יחד, במקום שהיא תצטרף אליו בדירתו הנוכחית.



השניים נפרדו בחודש נובמבר 2016, אחרי זוגיות של 18 חודשים. דה וויקנד התחיל לצאת עם סלינה גומז והזוגיות הזו נמשכה כעשרה חודשים, עד שגומז עזבה אותו על מנת להצית מחדש את מערכת היחסים שלה עם ג'סטין ביבר, בסוף אוקטובר של השנה שעברה.

מצדה של חדיד לא נרשמה זוגיות רצינית במשך כל אותה תקופה. אך דה וויקנד תמיד ידע שהיא האחת שלו. באפריל השנה הם שוב התכרבלו יחד על הספה. הפעם נראה ששניהם מאושרים ומאוהבים מתמיד.

באשר לצעד הבא במערכת היחסים הזו: אנחנו נשארים במצב האזנה.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE