הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פוקס ניוז נרתמת לצדה של רשת CNN
חברת החדשות השמרנית הצליחה להפתיע רבים לאחר שבחרה לצודד, באופן פומבי, ברשת המתחרה שלה ובכתב הראשי בבית הלבן, ג'ים אקוסטה. כזכור, הרשת הגישה תביעה כנגד הנשיא ויועציו על שאסרו את כניסתו של אקוסטה לבית הלבן

חברת החדשות "פוקס ניוז" מצודדת עם המתחרה העיקרית שלה, רשת CNN, בכל הנוגע לתביעה שהגישה כנגד הנשיא דונלד טראמפ ומספר בכירים נוספים בממשלו בעקבות ביטול אישור הכניסה של ג'ים אקוסטה, הכתב הבכיר של רשת CNN בבית הלבן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הבוקר פורסמה הודעה רשמית מטעם פוקס ע"י ג'יי וואלאס, נשיא ארגון החדשות: "פוקס ניוז מביעה תמיכה במאבק המשפטי של CNN כנגד הבית הלבן ובנוגע לשאלת הכניסה של עיתונאי למקום", אמר וואלאס בפתיחת דבריו. עוד אמר כי "בכוונתינו לפנות אל בית המשפט הפדרלי בוושינגטון די סי.. אישורי הכניסה של השירות החשאי בעבור העיתונאים אינם צריכים להיות כלי נשק. בזמן שאנו כלל לא תומכים בהטון האנטגוניסטי של הנשיא ושל אנשי התקשורת במסיבות העיתונאים האחרונות, אנחנו בהחלט תומכים בחופש העיתונות וגישה בעבור העם האמריקאי", כלשון ההודעה.

כזכור, CNN הגישה השבוע תביעות כנגד הנשיא וכנגד חלק מיועציו הבכירים, ביניהם הדוברת שרה האקבי-סנדרס, ראש הסגל ג'ון קלי, ומנהל התקשורת ביל שיין, בטענה כי שלילת אישור הכניסה של אקוסטה מהווה הפרה של התיקון הראשון של החוקה, המעניקה חופש עיתונות, כמו גם הפרה של התיקון החמישי של החוקה המעניק הליך משפטי הוגן. על פי מסמכי בית המשפט, רשת החדשות דורשת צו שיחייב את הבית הלבן להכניס את אקוסטה, בדומה לשאר העיתונאים.

 

 

כמובן שארגוני חדשות אחרים גם הביעו תמיכה גורפת ב-CNN, לרבות סוכנות הידיעות Asssociated Press, בלומברג, NBC, הניו יורק טיימס, USA Today, הוושינגטון פוסט, אתר Politico ועוד, אך התמיכה של פוקס נחשבת למפתיעה. לא רק שמדובר במתחרה העיקרית של CNN, אלא גם העובדה שביל שיין, מנהל התקשורת של הנשיא טראמפ, היה עד לפני כמה חודשים בכיר בפוקס ניוז.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE