הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגיבור האחרון: סטן לי השאיר יותר מכספים ונכסים לאחר מותו
לבתו של איש הקומיקס המפורסם בעולם יש תכנית מוגדרת לפיה היא מתכוונת להמשיך את המסורת של אביה

מסתבר שלפני מותו, עבד איש הקומיקס המפורסם בעולם, סטן לי, יחד עם בתו , ג'יי.סי לי, על דמות חדשה של גיבור על. ג'יי.סי חשפה את הפרויקט לאחר מותו של אביה ביום שני השבוע. היא הוסיפה, שנשבעה לעשות כל שביכולתה לקדם את הפרויקט.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'יי.סי וסטן לי

ג'יי.סי, שהתראיינה בתקשורת סיפרה על מורשתו של אביה, האיש שאחראי על הדמויות המפורסמות של חברת מארבל יוניברס. בתו חשפה שהיה להם גיבור-על חדש בשם Dirt Man. לדבריה, היא יצרה את הדמות ואביה, סטן, עבד איתה על הפיתוח, ממש עד סוף השבוע האחרון, לפני שמת.

באשר לכוחות העל של Dirt Man ולסיפורו, הסכימה ג'יי.סי לומר רק ש"זה מעניין מאוד". עם זאת, היא הוסיפה, שהיא תספר לנו אם הדמות תופיע בקומיקס או בקולנוע. היא פשוט נחנקה מדמעות, כשדיברה על אהבתו של אביה למעריצים שלו, אהבה, שלדבריה, החלה לפני עשרות שנים.

סטן לי

לג'יי.סי יש תכנית מוגדרת, לפיה היא מתכננת לשמור ולהמשיך את המורשת של אביה. הוא החל את דרכו במארבל יחד עם ג'ק קירבי, בשנת 1961, עם ארבעת המופלאים. הוא יצר את ספיידר-מן, בלאק פנתר, הענק הירוק, אקס מן, איירון מן ועוד דמויות נוספות. 

סטן לי מת אחרי שהובהל לבית החולים סידר-סיני מביתו, בהוליווד הילס. במהלך השנה האחרונה, סבל לי מכמה בעיות בריאות. הוא היה בן 95 במותו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE