הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נתבע סדרתי: הראפר נלי מתמודד עם תביעה נוספת בגין הטרדה מינית
חודשיים לאחר שזכה להסכם פשרה עם מוניק גרין, שתבעה אותו בגין תקיפה מינית, הראפר שוב נמצא תחת חקירה

חודשיים לאחר שהושגה פשרה בתביעה שהוגשה נגדו, הראפר נלי (44) שוב בצרות משפטיות. כשאישה הגישה נגדו תביעה בגין תקיפה מינית, לכאורה, לאחר אחת ההופעות שלו באנגליה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




האישה התובעת ביקשה להישאר אלמונית והיא טוענת שנלי אונן מולה מספר פעמים, אחרי קונצרט שלו, באסקס, בשנת 2017. ההתקדמות עם טענותיה של האישה מעמידה את נלי תחת חקירה פלילית.

מדיווחים שונים עולה, כי במסמכים תיארה האישה שהיא ונלי נפגשו במפגש של מעריצים אחרי ההופעה והוא לחש באזנה שתישאר אחרי שכולם ילכו. לדבריה, היא נשארה ואז הוא הוריד את מכנסיו והתחיל לאונן תוך שהוא אומר לה, "את רוצה את ה*** הזה, נכון?".

האישה טוענת שהיא דחתה אותו מעליה מספר פעמים, אך נלי לא הפסיק. לדבריה, היא אמרה לו, "אולי יש לך יותר כסף בחשבון הבנק מאשר לי. אך זה לא הופך אותך למיוחד ממני. לבש את המכנסיים שלך בחזרה ולך לה****ן".




התובעת טוענת שאז נלי החל לנהוג באגרסיביות וקפץ את אגרופו. לדבריה, כשהיא שאלה אם הוא מתכוון להכות אותה, הוא אמר לכאורה, "לא, אני פשוט מתוסכל. אני לא רגיל לא לקבל את מה שאני רוצה. אלא רק לעשות את זה". היא טוענת שהוא לחץ את איבר מינו אל תוך פיה ואז היא יכלה להשתחרר ולברוח מהחדר.

האישה תובעת את גם את חברתו של נלי, שנטל ג'קסון, על שכינתה אותה שקרנית בטוויטר.

לפני כחודשיים, הגיעו נלי ואישה נוספת, בשם מוניק גרין, לפשרה משפטית, לאחר שטענה כי אנס אותה על האוטובוס שלו במהלך סיבוב הופעות, באוקטובר 2017.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE