הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התעלות: או סיפור מפחיד על מישהו שמוריד ממשקלו בלי לרזות
ספר נוסף של סטיבן קינג כובש את המקום הראשון ברשימת רבי המכר באותו שבוע בו הוא יוצא לאור. הספר מגולל את סיפורו של סקוט קארי שסבלו המסתורי מאחד בין הדמויות השונות שסביבו, למרות הפערים המשמעותיים ביניהן

על סיפורו של אדם שרצה להוריד ממשקלו בלי שצורתו החיצונית תשתנה ובלי שהוא יראה רזה יותר ועל שרשרת התסבוכות שנוצרו כתוצאה מרצונו הבלתי סביר, תוכלו לקרוא בספרו החדש של סטיבן קינג, Elevation. הספר ראה אור השבוע וכמעט מיד לאחר שהופץ בחנויות נכנס הישר אל המקום הראשון ברשימת רבי המכר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מדובר בסיפור מרתק, מפחיד להפליא ומרגש על סקוט קארי, שסבלו המסתורי מאחד את תושביה של העיירה הקטנה, קאסל רוק. הסיפור מציג כיצד הדמויות השונות מוצאות שפה משותפת למרות ההבדלים העמוקים ביניהן.

למרות שהוא שקארי לא נראה אחרת, הוא כבר החל לאבד ממשקלו. אך יש עוד כמה דברים מוזרים שאופפים את סביבתו. משקלו נשאר זהה כשהוא בבגדים וכשהוא בלעדיהם, לא משנה עד כמה הבגדים כבדים. קארי גם לא מוכן שידקרו אותו או יבדקו אותו. הוא רק מבקש לספר את סיפורו למישהו אחר נוסף והוא בוטח בד"ר בוב אליס.




הסיפור של קארי, באשר לסבלו המסתורי, נשזר בסיפוריהם של השכנים הסובבים אותו ויוצר רשת של בריתות בלתי צפויות, שבסופו של דבר מובילות לגרוע ביותר עבור כל המעורבים.

הוצאה: Charles Scribner's Sons

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE