הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרגש: דיירי שכונה בלאס וגאס נרתמו לשמח ילד שאושפז במהלך "האלווין"
אוליבר, בן 4 בלבד, נפל לפני כחודש וחצי מהקומה השנייה של בית הוריו וסבל משברים בגולגולת. לאחר שהשתחרר מבית החולים, הוא גילה שפספס את חג "האלווין". השבוע החליטו שכניו להעניק לו הזדמנות נוספת להתחפש לדמות האהובה עליו

בזמן שמאות מיליוני אמריקאים עושים את ההכנות האחרונות לקראת חג ההודיה שיחול ביום חמישי הקרוב, שכונה אחת בעיר הנדרסון הסמוכה ללאס וגאס דווקא מביטה חודש אחורה, וזאת כדי לשמח ילד בן 4 שפספס את חג "האלווין".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אוליבר "אולי" קינסלי, השבוע בהנדרסון (צילום: פוקס 5)

 

ביום שבת האחרון חגגו בעיר את "אולי-ווין", שם המשלב בין חג "האלווין" לבין שמו של אוליבר קינסלי בן ה-4, שבילה שבוע בטיפול נמרץ בעקבות נפילה מהקומה השנייה. "הוא ציפה בקוצר רוח להיות 'פניוויז הליצן'. אפילו בבית החולים, כל מי שהוא דיבר עליו היה קשור ל'פניווייז'", שיחזרה סטפני, אמו של הילד, כשהיא מתייחסת לאחת הדמויות בסרט האימה "זה".

עוד סיפרה סטפני על רגעי החרדה שבהם בנה נפגע: "סתם השתוללנו ושיחקנו על המיטה. הסתובבתי לשנייה אחת כדי להתחיל לחשוב על להתלבש לעבודה, והוא איכשהו הצליח להגיע לחלון וליפול ממנה", היא שיחזרה. היא עצמה לא חזתה הנפילה, אלא שמעה את שבירת הרשת שהותקנה על החלון. היא מצאה את אוליבר בחצר כשהוא מחוסר הכרה. תוך כדי ביצוע החייאה, היא הזעיקה אמבולנס.

"אני לא מבינה איך זה קרה. אני לא יודעת למה הוא עלה לשם ואני לא יודעת איך הוא עשה את זה", היא אמרה. אוליבר הקטן הספיק להתאושש מהפציעה החמורה שלו, אך סטפני סיפרה כי גם אחרי שעזב את בית החולים, הוא בקושי הצליח לפתוח את עיניו, זכר לשבר בגולגולת. "הכי קשה היה לו לפספס את האלווין", היא אמרה.

בעזרת מספר שכנים, פרמדיקים וכבאים, הקהילה כולה התגייסה למען אוליבר וערכה לו חג משלו. אוליבר, כמובן, לא חשב פעמיים והתחפש ל"פניוויז הליצן". השבוע, לאחר שעבר ממספר בתים בשכונה וקיבל ממתקים, סטפני סיפרה על תחושותיה: "זו ברכה שהוא בריא ואני מאוד מאוד שמחה שהוא זכה להנות מהחג האהוב עליו. אני לא רציתי שהוא יזכור שהוא לא עשה משהו שכל חבריו עשו. עכשיו אני בטוחה שהוא יזכור כמה הוא נהנה וכמה בני אדם אוהבים אותו", היא סיכמה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE