הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תורת המספרים: זכה ב344 מיליון דולר בזכות הטור הקבוע
במשך 3 עשורים הימר רוברט ביילי עם אותם מספרים, עד שבשבוע שעבר גילה כי זכה בפרס הראשון בהגרלה. היות ששני בני אדם ניחשו נכון את המספרים, ביילי נאלץ "להסתפק" במחצית מהפרס הראשון שעמד על קרוב ל-700 מיליון דולר

רוברט ביילי, תושב ניו יורק, משתתף בהגרלות הלוטו מזה שלושה עשורים, ויתרה מכך, הוא משחק עם אותם מספרים במשך השנים. בשבוע שעבר, התמדה זו סוף סוף השתלמה לו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביילי לאחר זכייתו (צילום: רוברט ביילי)

 

ביילי בן ה-67 הוכרז כזוכה המאושר בהגרלת הפאוורבול והוא יגרוף לכיסו 343.8 מיליון דולר. מדובר בפרס הראשון הגבוה ביותר בהיסטוריה של מדינת ניו יורק. ביילי, לשעבר עובד בממשלה, החליט לקבל את הסכום בתשלום אחיד, ואחרי ניכוי המסים הוא שלשל לכיסו 125,396,690 דולר.

הוא סיפר כי רכש את הכרטיס הזוכה די במקרה, וזאת לאחר שנכנס לחנות נוחות בהארלם בחודש שעבר כדי לברוח מהגשמים. "קרוב משפחה נתן לי את המספרים האלה לפני 25 שנים, והאמנתי בהם", הוא אמר. עוד סיפר ביילי על הרגעים בהם גילו כי הפך למולטי-מיליונר: "התיישבתי במחשב ובדקתי את המספרים. אמרתי לעצמי, 'הם נראים כמו המספרים שלי'. ניסיתי להישאר רגוע וראיתי טלוויזיה כל הלילה. לא ישנתי ולו רגע אחד", הוא שיחזר.

למרבה ההפתעה, ביילי הכריז כי לא יפסיק להשתתף בהגרלות וגם לא יחליף את המספרים שהניבו לו את הזכייה הגדולה. "אני אחלוב את המספרים האלה עד שלא נשאר מהם דבר", הוא אמר בחיוך. כזכור, ביילי זכה בהגרלת הפאוורבול ביחד עם לריין ווסט, תושבת איווה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE