הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שלושה הרוגים ופצועים רבים בירי בבית חולים בשיקאגו
שלושה בני אדם נרצחו, ביניהם שוטר. אדם נוסף נורה ומאושפז במצב אנוש. חמוש פתח באש "סמוך לבית החולים מרסי" שבדרום העיר. המשטרה מדווחת על נפגעי ירי רבים וממליצה להתרחק מן האזור

שלושה בני אדם נרצחו, ביניהם שוטר, לאחר שחמוש פתח באש סמוך לבית החולים מרסי בדרום העיר. במשטרה מדווחים על "קורבנות מרובים". סמוך לשעה חמש בערב, שעון מקומי, הודיעה המשטרה כי האירוע הסתיים והיורה נהרג, וכי בית החולים והמטופלים שלמים ובטוחים. עם זאת, בשעה (6:22 בערב שעון מקומי, 7:22 בחוף המזרחי) זו עדיין יש כוחות גדולים של משטרה וכוחות חירום באזור בית החולים ולנוהגים באזור רחוב 26 ושדרות מישיגן בעיר מומלץ לבחור בדרכים חלופיות. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות החירום ערוכים וחוסמים את הכניסה לבית החולים (צילום: פוקס32, טוויטר)

 

עובדי בית החולים סיפרו כי "אמרו לנו לרוץ, אז רצנו". אדם אחד שביקר את רעייתו בבית החולים סיפר ששמע חמש יריות ברצף מהיר, "ייתכן שמנשק עם קליבר גדול". העד, הקטור אוויטיה, סיפר כי ראה את החמוש יורה באדם על הרצפה במגרש החניה מחוץ לבית החולים. שוטר הגיע ברכב שטח והיורה פתח באש גם לעברו בטרם הפנה שוב את נשקו לעבר הקורבן שעל הקרקע לפניו. עובדי בית החולים פונו ממגרש החניה באוטובוסים.

 

 

בציוץ מאוחר יותר הודיעה משטרת העיר כי אנשיה מבצעים חיפוש יסודי במבנה בית החולים. "לפחות חשוד אפשרי אחד נורה. אנא הימנעו מאזור רחוב 26 ושדרות מישיגן". עוד צייצה משטרת שיקאגו כי שוטר אחד לפחות נורה באירוע והוא מאושפז כעת במצב אנוש, וכך גם שלושה אזרחים שנפגעו בתקרית. טרם פורסמו זהות היורה או מניעיו.

לא ברור אם הרוצח ירה באדם במגרש החניה על רקע סכסוך רגעי שהתלהט או שמדובר בחיסול מטעם גורם זה או אחר בעולם התחתון. אם האפשרות השנייה היא הנכונה, מזמין החיסול בוודאות לא התכוון שזה יהפוך לאירוע המוני עם שוטר על סף המוות, ושעם מותו של המתנקש יהפוך הוא עצמו לאדם המבוקש ביותר בעיר הרוחות. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE