הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אנחנו לא מספיקים לעקוב: ודמי לובטו פשוט הפסיקה לעקוב אחרי החברים הוותיקים שלה באינסטוש
אחרי כל הכותרות שעשתה הזמרת, כשהפסיקה לעקוב אחרי סלינה גומז וניק ג'ונס, כדאי שתדעו מה עומד מאחורי ההחלטה שלה

ממש לפני חג ההודיה הבחינו המעריצים של הזמרת, דמי לובטו, שהיא כבר לא עוקבת אחרי סלינה גומז, ניק ג'ונס ואיגי אזליה באינסטוש. הגילוי באשר לענייני המדיה החברתית יצר כותרות והעלה לא שאלות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




אך לפני שמניחים כי המדובר בדרמה חדשה, כדאי לדעת מה עומד מאחורי המהלך של לובטו. מדיווחים שונים עולה, כי לובטו הפסיקה לעקוב אחרי ג'ונס כבר בחודש יוני. זאת, בעוד שהיא ממשיכה לעקוב אחרי אחיו, קווין ג'ונס, והוריו.

באשר להחלטה של לובטו להפסיק לעקוב אחרי חברת הילדות שלה, סלינה גומז, היא הסבירה, "אני חושבת שזה קורה כשאנשים משתנים, מתבגרים ומתרחקים זה מזה". לאחרונה שיתפה גומז, כי היא פנתה ללובטו בעקבות מצבה הפיסי, לאחר שנטלה מנת יתר, לכאורה: "פניתי אליה באופן אישי. לא עשיתי משהו ציבורי. לא רציתי. אני אוהבת אותה. אני מכירה אותה מאז שהייתי בת 7".

החדשות האחרונות הגיעו כשהמעריצים לא יכלו שלא להבחין בכך שלובטו הפסיקה לעקוב אחרי איגי אזליה. השתיים הפכו לחברות לאחר ששיתפו פעולה ביצירת הלהיט “Kingdom Come”. למעשה, איגי חשפה בראיון, כי ידעה על ההתמכרות של לובטו לפני שהעניין התפרסם בתקשורת.



אזליה: "ידעתי על זה, כחברה קרובה. אז באמת רציתי שהיא תהיה זו שתספר לאנשים. אני חששתי מאוד, כחברה שלה, שמשהו מזה ידלוף או שמישהו ישתמש בזה נגדה".

למרות שלא נדע את הסיבות אמתיות שהביאו את לובטו להפסיק לעקוב אחרי אנשים מסוימים באינסטגרם, אנחנו עדיין זוכרים כי מדובר במדיה חברתית. חוץ מזה, מסתבר שבטוויטר משחקים משחק אחר לגמרי. שם, היא עדיין עוקבת אחרי ג'ונס, גומז ואזליה.

בימים אלה, מתמקדת לובטו בהתאוששות, לאחר שעברה שיקום. בפעם האחרונה שהגיבה בנושא החברים הוותיקים שלה היא אמרה, "שחברים אמתיים לא מתראיינים לגביך בתקשורת כשאתה שוכב מחוסר הכרה בבית חולים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE