הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוכנות החלל נאס"א תחקור את התנהלות אילון מאסק בגלל ג'וינט וקצת ויסקי
בכירים בחברה גילו שמנכ"ל SpaceX עישן מריחואנה ושתה בסרטון שהועלה ליוטיוב. כעת הסוכנות רוצה לוודא שסביבת העבודה אצל הקבלן שלה בטוחה. "צריכים להראות לציבור האמריקני שכאשר אנחנו שמים אסטרונאוטים על הרקטות שלנו - הם בטוחים"

סוכנות החלל האמריקנית נאס"א הודיעה אתמול (רביעי) כי היא פותחת בחקירת SpaceX ובואינג, שחתמו על חוזה בשווי של 6.8 מיליארד דולר כדי לשגר אסטרונאוטים לחלל, רק מכיוון שאילון מאסק שתה מעט ויסקי ועישן מריחואנה באופן חוקי בעת שידור בפודקאסט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכל בגלל ג'וינט וקצת וויסקי. אילון מאסק

גורמים בכירים בסוכנות החלל יערכו מאות ראיונות "די פולשניים" כדי לבחון את תרבות העבודה בשתי החברות, וכדי לבחון "כל דבר שיכול לפגוע בבטיחות". כך אמר ויליאם גרסטנמאייר, בכיר בארגון.

חברת SpaceX, שנוסדה על ידי מאסק, חתמה על חוזה בשווי של 2.6 מיליארד דולר עם נאס"א לפני כארבע שנים כדי לשגר את האסטרונאוטים של הסוכנות לחלל. בואינג חתמה על חוזה קצת שמן יותר, בשווי של 4.2 מיליארד דולר.

בכירים בנאס"א העלו את עניין הבטיחות בנוגע להתנהגותו של מאסק בסרטון של "Joe Rogan Experience". במהלך הראיון, שנמשך כשעתיים וחצי, מאסק שתה ויסקי ועישן מריחואנה, בסטודיו התוכנית בקליפורניה, שם מותר לצרוך קנאביס באופן חוקי.

בכיר אחר בנאס"א, ג'ים בריידנסטיין אמר כי החקירה נעשית כדי לוודא שהתכנית שיגור האסטרונאוטים, שאמורה להתחיל לפעול בשנה הבאה, בטוחה.

"אם אני רואה משהו לא מתאים, הדאגה הגדולה שלי היא מה הסביבה שהובילה לכך, והאם נאס"א קשורה לזה?", אמר בריידנסטיין, "אנחנו לא רק מובילים את עצמנו, אלא גם את הספקים שלנו. אנחנו צריכים להראות לציבור האמריקני שכאשר אנחנו שמים אסטרונאוטים על הרקטות שלנו - הם בטוחים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE